Beledobtam a mélyvízbe


Méghozzá Drazsikát...
Pénteken 6-ra szokás szerint jöttek Ivették, az utolsó reggeli sétánkra. Hála istennek még nem sokáig mentünk el mikor megjelent mögöttünk Drazskó. Ráraktam a pórázt, úgy döntöttem akkor lesz a legjobb ha jön velünk. Bár kételkedtem benne, hogy akár 20 perc sétát is kibír, de mind az egy órát végig sétálta velünk minden hiszti nélkül. Elején kicsit be volt ragadva, de végén egész jól rohangált.
Ingridem meg végig zabálta a dögöket, meg hozta oda nekem.

Jött a kutyasulis vasárnap, hétfőtől pedig tanulás ezerrel, ugyanis megkezdődött a suli. Tizedikes lévén már nincs kímélés, ma írtunk angolból is tavalyi anyagból, akinek rosszul sikerül lekerül egy lentebbi csoportba, úgyhogy most tanultam ezerrel, össz-vissz kedd délután vittem el kutyikat egy félórás sétára erdőbe őket.
Udvarban frisbeezünk, meg kicsit gyakorolunk, formálunk Ingriddel.

Bioszon most pár órán át mielőtt az emberi testre áttérünk az etológiáról is szót ejtünk. Nagyon jó tudni, hogy a klikker, formálás, és minden más mire alapul.


Ő így sétál

támadjuk Gridit





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések