Korom Gábor & Kutyasuli #3

Hát, kicsit el vagyok még maradva a beszámolókkal... Csupán csak egy héttel, úgyhogy bele is kezdek.
Múlt hét szerdán, azaz szeptember 19-én nekivágtunk Ivettel, hátul pedig Pöttyössel a nagy Szegednek újra. Vadaspark volt a célunk, ahol főként alapfokúsoknak, de mindenki más számára nyitott előadáson vehettünk részt, Ember és a kutya viszonya címmel. Elinvitáltam még a nagymamámat (hogy végre ne állatkínzóként tekintsen rám amikor nem adok enni a kutyámnak) illetve még egy angol csoporttársam is eljött szüleivel, meg persze Anita is ott volt.



Fantasztikus volt az előadás, először egy kis bemutatót láthattunk Ivettéktől, majd bent, a Vadaspark szuper előadótermében hallgathattuk meg Gábor kettő (? ez mindig kérdéses, hogy milyen hosszú) órás előadását, aminek a végére fájt a szánk a nevetéstől, de azért volt, hogy síri csönd, még lélegzetvétel sem hallatszott miután megmutatta hogyan is büntet. Én ráadásul nagyon nem bírom az ilyeneket, ezt ma is tapasztaltam amikor Ivett megmutatta rajtam hogyan is kell szemmel verni. Kösziiii, soha többet nem piszkállak! :)
Szerintem mindenki szuperül érezte magát, Esztitől (angol csoporttársam) is csupa jót hallottam, szülei is végigbeszélgették az előadásról a hazautat.
Mi ottmaradtunk jó sokáig beszélgetni, sokat nevettünk, nagyon jól éreztem magam :)

Korom Gábor - Yorkie vagyok

"ezerarcú"
na ezt ne!

Épségben hazaértünk, másnap vissza a "való életbe" tanulás, bár hála istennek nem írtunk semmiből.
Szombat kutyakiállítás, vasárnap pedig eljött végre a sulis nap.

Ingrid nélkül mentem, de így is szuperül éreztem magam.
Ovis foglalkozás végére értünk oda, ahol megismerhettem egy irtó jó fej gazdit, akiről a beavatottak már hallhattak, de egyelőre nem lőném le a poént bizonyos okokból :) Hamarosan majd mindenki megtudja kiről is van szó. Majd ha eljön az ideje.
Láthattunk két büntit is, imádom ezt nézni, persze úgy, hogy a sarokból figyelek miközben Csipit nyúzom. Na igen, ő nagyon belopta magát a szívembe, imádni való egy kutyus, menhelyről hozott labi-mix szerűség. Megismerhettem Eliza tünemény goldijával, aki engem nagyon emlékeztet Bellusra. Szegényre nagyon rá voltak kattanva a kanok.

Indulás haza, itthon pedig minden nap ezerrel gyakorolok a kutyikkal :)

Csipiiiii

jókedv az megvan :)


a két kedvencem, Dante és Csipp

Kékszemű Dante

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések