Mindennapok

El sem hiszem, hogy vége van a szeptembernek. A napok csak úgy elsuhannak felettem. Minden nap tanulok, magamhoz képest sokat, 1-2 órát, utána pedig kutyázok egyet.

Hétfőn futni voltam Ingriddel, bár nem nagyon voltam toppon. Fáradt voltam, rosszul voltam, nyűgös, így alig futottunk.
Kedden Ivettékkel sétáltunk egy nagyot bent a városban, gyakoroltunk a srácokkal. Jamiet kicsit ringdresszúráztuk. :) Jött Anita Mexel, megnéztük, hogy Grid és Mexi hogyan bírnak egymás mellett utazni, mert Anitával járunk mostantól kutyasuliba :) Kutyik jól megvoltak, Mex végig udvarolt a nagylányomnak, aki viszont csak hagyta, csak hagyta :)
Szerdán újra futni voltunk, de most lefutottuk az egész távot, bár a végén már kiköptem a tüdőm. Ingridnek hála istennek egyre kevesebb instrukciót kell adnom, húz magától.
Csütörtökön ismét Ivettékkel sétiztünk egy nagyot, most velünk tartott Suzy is, Ivett nővérének a kutyusa, akiről már nyáron is hallhattatok. Tünemény egy kutya az tuti :)

Pénteken pedig vitabullozhattam egyet. Nem úgy mint legutóbb, most szépen nyugisan, azzal akivel akartam, olyan tempóban ahogy akartam.
Törpicsekkel kezdtem, hiszen a porontyai már elvannak választva :) Irtó jó volt, egy órán át sétiztünk. Ahhoz képest, hogy nagyon régen volt sétáltatva, lemozgatva, ringdresszúrázva, csodálatosan viselkedett. A jövő szezonban, ha Szerbiában kint leszünk, és nem lesz jh kutyám tuti indulok vele egyszer-kétszer, nem érdekel, hogy nem jh kutya a minibull :)
Utána Lulut vittem el egy körre, amikor találkoztunk Ivettékkel. Kicsit terápiáztuk a nagylányt, szerintem nagyon ügyes volt, főleg ha egy fél évvel ezelőtti énjéhez hasonlítom. Velem teljesen megbékélt, udvarban is jön, bújik, pusziszkodik.
Amikor visszaértem indulni akartam, de Andival jó sokáig beszélgettünk, Cappyt kielemeztük, Lulut is, meg a jövőt, alomtervek, kiállítási tervek, meg mindenféle. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések