Szegedi Kutya Klub nyíltnap

Felirat hozzáadása
Vasárnap fél 1-kor indultunk Ivettékkel Szegedre, a kutyasuli nyíltnapjára. Jött Dávid is, Ivett párja aki feldobta a hangulat jó néhányszor :)
Odaértünk, lecuccoltunk, Drazsit beleraktam az Ivett által hozott textilboxba ami neki annyira nem tetszett az elején, hogy vándorolt vele irtó édesen :)
Elmentünk Ingriddel az agility pályára. Egy palánk, kúszó, és 5-6 ugróaksi volt. Pont jó, mi még mást nem nagyon tudunk. Jó sok kutya fent volt még a pályán ami azért nem gáz nekünk, mert ez a gyengénk. A nap folyamán sokszor felmentünk rövidebb időre, és gyakoroltuk, hogy nem megyünk el. A nagy melegben annyira koncentrálni sem tudott, de nem volt vészes, viszonylag jól be lehetett hívni. Egész napunkat ez jellemezte egyébként, hogy rám sem szart, óbégathattam, de nem ment el messzire, pedig teljesen új hely volt, és igazából mindig kontrollálni akartam.

Fürdeni is levittük őket többször, Drazsival együtt, aki 1-2 alkalom sekély vízben eltöltött alkalom után úgy gondolta a meredek partszakaszról Ingrid után ugrik. Ennek következménye az lett, hogy mind a kétszer elmerült, és éppen hogy csak ki tudott jönni. Kis dinka :S
Végig póráz nélkül volt, és nagyon imádta, ment haverkodni, emberekhez, kutyikhoz egyaránt, abszolút nem volt beragadva, de első szóra ha fütyültem már repült is felém.


Csomó érdekes és jó program volt, lehetett frisbeezni, játszani ki mit akar! Hangulat is jó volt nagyon, a sok sok játék sosem hagyott senkit soha unatkozni.
Ivett rávett, hogy nevezzünk a ki-mit tudra. Üsse kő, neveztünk. Találomra ráböktem egy számra még előtte. Elsőként jöttünk mi, kicsit (nagyon) felkészületlen voltam, végig sem gondoltam mit akarok csinálni a csajszival, úgyhogy nem volt valami színes a kűrünk, de gyakoroltunk, úgyis úgy fogtam fel az egészet. Főként a tolatós dolgokat nyomattam vele, azok nem mennek annyira. De ügyi volt nagyon, pörgött ezerrel, jól lehetett volna vele dolgozni.

Rohantam át a kölyökoviba Drazsival, mert az egyszerre kezdődött a ki-mit tuddal, Ingridet Jimmy boxában hagyva.
Az egész ovi nagyon kis jó hangulatú volt, Ivett megpróbált feldobni minket, én inkább kussban voltam végig a kérdéseknél, és figyeltem. Nem szeretek aktívkodni, suliban sem erősségem. De magamban kifejtett válaszok általában egyeztek az óvónénik válaszaival, úgyhogy örültem.
A kutyik el voltak végig engedve, néha volt egy-egy falkafutás, vagy szélrózsa. Előbbinél az volt a cél, hogy kutyusunk fusson velünk együtt, míg az utóbbinál, hogy be tudjuk hívni szépen. Drazskó ügyi volt, ha éppen sikerült azzal a kis kancsal szemeivel megtalálnia mindig jött szépen.
A végére eléggé kitikkadt, no de hát mégis csak francia, úgyhogy kézbe vittem ki őt. De azért utána elég jól felpörgött, miután pancsizhatott kicsit.

Ovi közben kiszaladtam eredményhirdetésre, Ingriddel a bohóckodásunkkal sikerült egy harmadik helyet összekaparnunk a 6-7 versenyzőből.
Egyébként Gridi egy speciális Dávid fejmasszást is kapott, mert volt olyan aranyos, hogy kivette a boxból a kutyimat, hogy ne unatkozzon :)

édibogyók ♥

Amíg folyt a szépségverseny, és a nyeremények sorsolása még egy kicsit felmentem Gridivel a pályára, ahol akkor irtó jól teljesített, csak úgy repültünk a pályán :) Zónája egész szép lett, ahhoz képest, hogy igazából először gyakoroltam vele rendesen. Csak nekem kéne mutogatni mutogatni mutogatni.
Bükke vagyok rá ♥

Hazafelé utunk szuperül telt, jókat nevettünk, beszélgettünk :)
Nagyon szuperül éreztem magam, kár lett volna kihagyni. Ezer hála Ivettéknek, hogy ott lehettem, még nem tudom hogy fogok mindent megköszönni neki :*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések