Székesfehérvár CACIB - 2012.09.08.

Pénteken hazarohantam, összepakoltam, és mentem ki buszmegállóba, hogy elérjem a korábbi buszt Némedibe. Sikeresen odaértem, Micike rettenetesen örült nekem, és már Happy is :)
Edinával beszélgettünk, vacsiztunk, aztán megjött Zolibácsi, vele is beszélgettünk. Edina mondta, hogy bárhová mehetek vele, egy feltétellel, megtanulok előtte mindent, és jó jegyeim lesznek.

Reggel 3/4-ed 7kor indultunk, akkor ért oda Lacika, és indultunk Fehérvárra. Eltévedtünk egyszer Fehérváron, utána sikeresen időben odaértünk. Lecuccoltunk, körbenéztem, bár nem sokan voltak reggel 8 után kint.
10-kor kezdődtek a bírálatok, addigra megjött Hanga is és Klau is. Én először a mudisoknál voltam, mert úgy volt, a fiatalt kant én vezetem fel, de sajnos a távolság közénk állt, így nem tudtam felkészíteni... No de jövőre hátha összejön Eszterékkel valami, ugyanis a kutyáik is, és Ők is nagyon szimpatikusak.
Csináltam Bugacról pár képet, utána rohantam a schnauzerekhez.
Nem szokásom, de most leírom a kis csapatunk eredményeit, mert hát nem semmi mindegyik.
Zarusnak nagyon erős osztálya, és mezőnye volt, de Őt választották fajtagyőztesnek. Nagyon örültünk, hiszem igen, ment a szekér, hogy bizonyos emberek szavaival éljek :)



Utána szintén Edina által kozmetikázott (mert igen, Zarát is Edina kozmetikázza a tévhitekkel ellentétben) közép snaci Nagyon Ígéretes, Baby BIS-re jav. lett.
Kis idő után jöttek a törpék. Én Speedyt vittem be, akinek hááát, mondjuk úgy, hogy a kozmetikája hagy némi kívánnivalót maga után. Slyal volt egy osztályban, ahol mi res.CAC-ot kaptunk, és Sly a CAC címet. Rascal CAC, majd CACIB, a res.CACIB pedig Sly lett!!!!! (azért volt ellenfél, de Rasi ma tündökölt ♥)



Időnk mint a tenger. Goldikat fotóztam, Jennyvel találkoztam végre, Anitával, akivel még VIPeten ismerkedtünk meg, és Lindáékkal is találkoztam, egyszóval pörgött minden. Evivel is beszélgettem. Hanó Szilvivel is váltottam pár szót, nagyon kedves, én nem ilyennek képzeltem el, ne kérdezzétek miért. Elkértük Süli Krisztitől az egyik goldiját, hogy Klau hadd vezesse fel jh-ban. Szerintem nagyon jó kutya volt, elfáradt már kicsit, de szerintem a lehető legjobbat kapta.
Gyakoroltunk Ági Chaneljével, még többet tanulhattam erről a fajtáról :)

Kriszték, Adriék valami fantasztikus kutyákat hoztak!

Beneveztem junior handlingbe is Rascallal, helyesebben Edina benevezett minket :)
Nem volt még Rasi 100%-os, de mondjuk úgy 80-90, kívülről nem látszott, amit én éreztem, hogy nem akar teljesen egyenesen jönni. Nagyon erős mezőny volt, Vani-dobi, Vivi-weimari, Klau-goldi, Evi-spani, Anna-tacsi és én. Mindenkinek páros T-t kellett mennie, én Annával mentem, és nagyon jól megcsináltuk szerintem, figyeltünk a másikra, ugyanakkor fordultunk.
Tarján Annamária volt a bírónénink, és nagyon meglepődtem amikor beszűkített Annával és Vivivel együtt. Rettenetesen örültem, viszont végig volt bennem egy kis tüske, hogy most elvettem valakitől egy pontot. Azóta megbeszéltem az illetékessel, és ő hála istennek nem így gondolja, meg sem fordult a fejében :). Vivinek nagyon örültem, nagyon szuperek voltak!

Utána jött a tenyészcsoport, ahol 3 kennel mérettette meg magát. Mi Rasit, Slyt, és Speedyt vittük be, és a bíró az elejétől kiszúrt minket, nagyon tetszettek nekik az Arkovári kutyusok. A dobogó legfelső fokára rakott minket, nagyon örültünk :)


Én visszamentem Speedyvel, majd Edináék szépen szállingóztak vissza. Először a kis közép bekerült a 10-es szűkítésbe, majd Rascal BOG3 lett!!!!  Elhoztunk mindent amit lehetett, senki nem számított ilyen eredményekre!
Special kiállításig maradtunk, aholvá Sly és Speedy volt benevezve. Mindenki aki csak számított körénk gyűlt, ott beszélgettünk, nevettünk, Klauval gyakoroltunk, és fotózkodtunk.



Zara :)



Clubshown, Speedy Fiatal klubgyőztes lett, nagyon ügyes volt! A szőre nem tetszett a bírónak, de hát üsse kő.
BOB összevetésben a két Arkovári kutyus csak úgy repült, majdhogynem leköröztük a másik kutyát, Slyt Attila vezette fel, és hát na, Ő azért tud, most is csomót figyeltem, hogy mit hogyan csinál. Megpróbáltam olyan tempóban menni, hogy mind a két kutya jól nézzen ki, de hát hiábavaló volt, egy szuka kapta a BOB címet. De hát na, nem nyerhetünk mindent ;)

hát, mozgásuk az pazar! 

Hazafelé majdnem elaludtam Rasival az ölemben, majd otthon egy órán keresztül tárgyaltuk a nap történéseit, majd aludtunk.
Micike este feljött a szívbajt hozta rám, mert nem számítottam, hogy a lelógó kezemhez valami szőrös nekibújik, majd reggel az ágyamon kaparászva, nyalogatva, rágcsálva jelezte, hogy játszana velem egyet (elvileg már az emeletre sem jöhetne fel, nem hogy az ágyba) 
Ma 8:22-es busszal jöttem haza, kicsit szomorkodva hagytam ott a picikéket :( 
Edina köszönök szépen mindent! Nem is tudod mennyit jelentenek nekem ezek a dolgok! :)

Nagyon örülök, hogy ilyen sokan gratuláltak, az is jól esett amikor Dorka gratulált, mert hát ő is a "nagyok" közül való, és mindig jó hallani amikor ilyen emberek gratulálnak :)
Örülök, hogy a schanuzeresek többségében kellemes emlékeket hagytam bennük :)

Összesítve :
Arkovári Speed Res.CAC, Fiatal Klubgyőztes, (Otto Krcal, Dr. Horvath Marcel)
Arkovári tenyészcsoport 1. hely (dr. Molnár Jenő)
Junior Handling 3. hely Arkovári Rascallal (Tarján Annamária)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések