Egy szobanövény hete

Avagy Ingrid napjai. Nem, nem szó szerint kell venni, azért igyekszem minden nap szentelni rá egy kis időt. Rengeteget kell tanulnunk, és minden egyre nehezebb, egyre rosszabb.... :( A java még hátra van.... minél többet tanulok, annál jobban úgy érzem, semmit sem tudok... De hát a cél az állatorvosi, annál "alább" nem adok... Az a cél, megcsináljuk!

Hétfői napunk eléggé kavarodás volt, végül jövő hét szerda fél 4 Ingrid ivartalanításának időpontja, de aznap nem kapott kaját, el sem vittem sehová, nehogy felegyen valamit....
Kedden tesómért szaladtunk el, és a Mol mögötti parkban gyakoroltunk kicsit, főleg helyben maradást, és lábnál követést. Ügyi volt nagyon, tesómat megkértem, hogy kicsit járkáljon körülöttem, és körülötte. Szép volt nagyon, pedig zavaró tényező volt ám dögivel....Büszke-büszke
Szerdán egy 20 perces rollerezésre mentünk, végig ő húzott, nagyon szuper volt! Jót tett, hogy kicsit kiszellőztettem az agyam a nagy tanulás előtt.

Csütörtök, azaz Ivettes- Jamies nagyséta. Elbattyogtam hozzájuk, utána pedig egy tüzelő kis aranyos szuka kíséretében megtettük a szokásos körünket. Bejártuk a fél várost, útba ejtettük a Lukács parkot, ahol gyakoroltunk kicsit. Kis lábnál követés, helyben maradás.
Pénteken jött hozzánk Bogyó :) Andiék holnap mennek síelni, és megint itt lesz egy hétig. Ingriddel rögtön megismerték egymást, rohangáltak egy nagyot, és Bogyó ugyanannyira cukker volt velem mint régen, semmi félelem mint legutóbb.

Szombaton sétáltunk egy nagyot Ivettel, Jamievel, Suzyval Ingriddel és Bogyóval. Ingridet nem sokat láttuk, ő letanyázott dögözni, mint később kiderült. Bogyó elől bevédte a "zsákmányát" majd este a saját területét is... Ez az a helyzet amire nem vagyok felkészülve még... Mit hogy kell csinálni ilyenkor... Csak egy erőteljes "eléglegyen"-re tellett, hiszen nem tudom még mit hogy kell. Ösztönkezelés részbe még csak most nézünk bele a sulin, de azt gyakoroljuk. Letiltás, kajabevédés. Alig várom középfokot, megismerjem kutyám testjeleit még jobban, mire mit kell reagálni. hihetném azt, hogy én hogy tudom, használhatnám a büntit... rosszul, és csak még nehezebb lenne minden. Úgyhogy türelem a hosszú (és boldog) élet titka.
Bogyó és Jammi egyébként hihetetlen nagyokat játszott, nagyon cukik voltak. Bogyó kifogástalanul viselkedett, nagyon édes :)










Ma pedig kutyasuliii! Ingrid klub előtt rohangálhatott egyet, majd amíg én fotóztam, ő a kocsiban volt. Nagyon jó kis feladatok voltak, úgy szeretnék már én is Ingriddel klubbozni. Nagyon szép munkát láthattunk ma mindenkitől, nagyon tetszett az egész foglalkozás, bár a végére beültem a kocsiba kicsit, mert már nagyon fáztam.
Ovi elején is fotóztam, majd kivettem Gridet, hogy had bandázzon. Ismét tök jót beszélgettünk, kutyák meg hatalmasat játszottak, nagyon komolyak voltak.
Gyakoroltam kicsit Sophieval, nagyon fáradt volt szegényke az ovi után, de nembaj, haladunk, haladunk, szépen lassan majd összeszokunk. Végül csak nézőként jönnek Fehovára, nem sikerült elintézni a papírokat pár nap alatt. Zsozsinak kicsit mutogattam a dolgokat, hogy mit gyakoroljanak.
Gridivel dummyztam egy kicsit, lasztiztam, meg gyakoroltunk kis engedelmest amíg terápia ment. Kár, hogy nem néztem meg, de Gridivel is akartam gyakorolni kicsit. Gyönyörűen le tudtam tiltani a kacsákról párszor, illetve ment volna ő is ösztönzkezelni. Ma 3 behívásmegtagadása volt, egyszer a kacsáknál, későn szóltam neki nagyon, egyszer még amikor megérkeztünk benézett a szemben lévő telekre, illetve a végén hátramentünk és ott kereste a banánokat. De egyébként ügyi volt, hihetetlen szépen dolgozott. A nap végén Ivett beszélgetett kicsit még Pankával, és mi is ott voltunk, Ingridem pedig el nem moccant mellőlem és totál kómásan ácsorgott... Asszem nem kell altatni ma.
A sulis nap vége pedig a sárból kellett kitolnunk a Bartsch lányok kocsiját :) Vicces volt (főleg Gabinak aki bent nevetett rajtunk... :D )

Hát ennyi volt a hetünk, fárasztó, kimerítő... remélem lesz egy kisebb "szünet" a suliban, pár hét amikor nem lesz ennyi doga, felelés...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések