Kutyasuli


Vasárnap ismét csodás fél 6-os, kelés, készülődés, kajakészítés, virsliaprítás, és minél több ruha magamra aggatása. Sokan kérdezik, hogy bírom, hogy tudok felkelni ilyen korán vasárnap... Kutyázásért bármit...
Utunk szegedre szuper volt, mint mindig, pár őz kicsit izgalmassá varázsolta.
Kicsit késésben voltunk, és későn értünk oda, még csak Panka volt kint. Ingrid is rohangálhatott egyet, aztán amikor elkezdődött a Klubfoglalkozás ő visszaköltözött a kocsiba, én pedig fotóztam, és átfagytam.

fekszik Füge módra

kutyacserés formálás

Jammi


a haláli Füge

Klub után jöttek az ovisok, Gridit kivettem, had rohangáljon egyet addig. Fotózás helyett eldumáltam az időt Sophie az orosz fekete terrier gazdijával. Sophie most 6 hónapos ha jól emlékszem, és már múltkor is beszéltünk hogy Zsozsi a kisgazdija vezetné fel kiállításokon, és én majd segítek neki beletanulni a kiállításos világba (már amennyire én tudok segíteni). Most szóba került, hogy hozzák FeHoVára, és ott még én vezetem fel, hogy megnézzék egyáltalán mi fán terem a kiállítás.  Jót beszélgettünk ovi közben, Ingrid Aminah-val, a svájci fehérrel egy hatalmasat játszott, hihetetlenek voltak.
Ovi végén kicsit kipróbáltam a Sophiet, egész ügyike, még össze kell szoknunk, de nekem nagyon tetszik. Szerintem egész gyorsan össze fogunk érni, a végén már nagyon ügyes volt, bár futni nem mindig volt kedve. Rágyúrunk, meglesz. Mozgása amúgy szép szerintem, van egy tempója a kiscsajnak!
Sophiet még vissza sem adtam a gazdinak, amikor az ovis kis francia bulldog gazdi jött oda hozzám, hogy vállalom-e a kicsik felkészítését kiállításra, ugyanis van két irtó szép kisfranciájuk. Természetesen igent mondtam, majd meglátjuk mi lesz belőle, telefonszámcsere megvolt.

nyurga Sophie :)
Kezdődött az NN, bementünk a pályára. Csak Gábor-Balambér, Anita-Mex, Dávid-Dante, Atti-Bogyó párosok voltak ott rajtunk kívül. Jó kis foglalkozás volt, nagyon tetszett. Szakmai csoportok voltak, egymást kellett megfigyelnünk, és tanácsokat adnunk. Egyre jobban belejövünk a dologba, és tényleg sok hasznos tanácsot kaptam Gábortól. Ingriddel meg voltam elégedve, egy feladat kivételével. A helyben maradás siralmas volt, de tényleg. Rágyúrunk, meglesz ez... Ugye...?
Ingrid ismét jól érezte magát. Transporter játékot játszottunk, múltkor nem ment annyira jól, de most nagyon élveztük mind a ketten, csajszikámmal fél perc alatt 4 játékot átvittünk :)
Gyakoroltuk a letiltást is, labdával, sok módszert hallhattunk  Gabitól, hogy ezeket hogyan fejlesszük amit majd mind-mind kipróbálok. Úgyis ez a legnagyobb hibánk, hiányosságunk. Kontroll, és újabb szabályok kellenek.
Végén formálós feladat volt, törölköző volt az eszköz. Gabi mondta, hogy pl. megtaníthatjuk a kutyának, hogy ráfeküdjön. Ééééééés Ingriddel megcsináltuk pár perc alatt! Tök kis ügyi volt, büszke voltam rá.
Egyébként mindenki sokat fejlődött, tök jó volt látni mindenkit ahogy dolgoznak.



transzporter játék képekben :)
Végül láthattunk egy terápiát, egy 8 hónapos német juhászét, illetve Jamie ment még fel egy kis időre a pályára. Nagyon szeretem nézni a terápiázásokat, egyszer szeretném én is kipróbálni, nagyon vonz ez a dolog....  Úgy néz ki, csak ősszel jön leghamarabb össze a középfok, de kutyasulit szeretném ha megmaradna még jó sokáig mint hétvégi program.

Köszönjük az órát Gabi és Ivett, illetve Ivett köszike a fuvart ismét! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések