Baltazar 3 napja

Jászberényben  (mint már említettem) beszélgettem kicsit Nagy Orsival. Szóba került, hogy egyik kutyusa nem nagyon akar mozogni a ringben. Megkérdezte, nem tölthetne-e nálunk egy kis időt, hátha tudnék változtatni rajta egy kicsit. Anyu is beleegyezett hogy a hétre egy kis pattogós minike beköltözik hozzánk.
Kedd este Star Of Bullywood Big Wizard Baltazar megjött, Ingriddel rögtön elkezdtek játszani, és a nálunk töltött idő további részében nagyon nem is hagyták abba. Miután elmentek Orsiék elmentünk egy kis sétára, gyakorolgattunk kicsit, igazából tényleg csak a mozgására kellett ránézni, beállni profin tud a fiú, persze ezt is sokat gyakoroltuk.

Szerdán reggel korábban keltem, kivittem egy 15 perces gyakorlásra, majd délután Ivettékkel mentünk el egy nagy sétára. Gyakoroltunk a Lukács parkban, utána pedig a piactéren. Mind a két kutyával futkároztam egy sort, hiszen ma utazunk Miskolcra, ahol ha minden igaz mind a két sráchoz lesz közöm felvezetés ügyileg :) Itt Balti már nagyon jól viselkedett, a séta elején voltak megácsorgásai, de egy kis idő után örömmel futott mellettem. Amikor pedig látta, hogy én Jamievel futkározok, rögtön oda akart jönni, hogy ő is benne akar lenni a mókában, nagyon cukker volt.
Pihenés képen beültünk kicsit a Bello kávézóba meginni egy kis vizet, és hagyni hogy a kutyák is szusszanjanak kicsit. Végül beültünk Ivették kertjébe egy kicsit.
Nagyon büszke voltam Baltira, hazafelé is szépen sétált velem, pedig Jászberényben megmoccanni nem akart.
Este is kivittem még gyakorolni egy 10 percre elénk,volt nagyon, csináltunk pár képet is.


Eljött az utolsó napja nálunk a nagyfiúnak, délután egy órás gyakorlásra mentünk ki a közeli kis parkba (persze ebben volt játék, szaglászás, simizés, nem kőkemény munka) ahol már-már tökéletesen működött nekem.
Udvarban kicsit ránéztünk a fordulásokra, itt persze semmi gond nem volt vele, gyönyörűen mozgott végig. Ingridnek is jó kis "gyakorlás" volt, szépen hasznosítottuk az eddig megtanultakat, avagy hogyan tudom elküldeni magamtól. Ügyes volt ő is, vártnál jobban sikerült felfognia hogy húzzon el onnan.


Balti meg Ingrid egyébként nagyon jól kijöttek egymással ezalatt a 3 nap alatt, végig játszottak, nyúzták egymást, nagyon édesek voltak. Baltazar egy minta minibull, egy rossz szavam nem lehet rá, de tényleg.
Köszönöm Orsinak a lehetőséget, hogy Baltazar nálunk lehetett, hogy elsőként bízta rám kutyáját, hiszen ez nem ki felelősség, örülök, hogy megfelelőnek talált rá.
Nagyon megszerettem a kis dinkát, tünemény egy kutya tényleg :) Még anyu arcára is sokszor csalt mosolyt dinkaságával.

Most pedig kezdhetek csomagolni, készülődni, hamarosan indulunk Miskolcra! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések