Interjú a SZEGEDma.hu -val

A II. Kutyafuttában nap után megkeresett engem a SZEGEDma.hu egyik riportere, név szerint Illés Attila, hogy csinálnának velünk egy interjút, mint az ügyességi verseny győztesei.
Az időpontot szombat délelőtt 11-re beszéltük meg a szegedi Ligetben. Kicsit izgultam, hogy mit fogok mondani, hogy fog az egész zajlani.

Kicsit hamarabb értünk ki Griddel, így lőttem én is pár fotót róla, bár a fények eléggé gyatrák voltak, Ingridem minduntalan kiégett.
11 előtt pár perccel megjött Attila is, és vele együtt egy fotós, Maróti János. gyors bemutatkozás, majd bele is kezdtünk. Attila bőszen jegyzetelt, János  pedig megpróbálkozott Ingriddel elvonulni, és fotózni őt... Persze  a lányom kevésbé akart együttműködni vele...
A kedvencem az volt, amikor lelépett egy kislányhoz, mert kicsit unta magát... Pórázt sajnos rajtahagytam inkább, nem akartam kockáztatni, hogy kifut a világból, főleg így, hogy unta magát, és a parkban játszadozó kutyusok túl nagy csábítás lett volna neki.
Kicsit érdekes volt egyszerre megpróbálni értelmesen beszélni, és a kutyát is szemmel tartani.
A végén csináltak rólunk egy kis videót, amin annyira nem vagyunk jók, kicsit szétestünk, no de egye fene!

Ma került ki az oldalra, izgalmas volt végigolvasni, megnézni a képeket és a videót. Nagyon jó volt sok pozitív visszajelzést kapni, még nem kutyásoktól is. :)

A cikket pedig ITT olvashatjátok

Pár kedvenc kép:











nyuszi... amúgy nem is tudja ezt a trükköt :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések