II. Kutyafuttában nap - 2013.04.06.

Reggel korán kelés, cuccolódás. Kis korongozás Griddel, virsliaprítás. A Frittmann-járatot majdnem elmulasztottuk, de aztán begurult elénk Ivett és Dávid, kutyát autóba, irány a Napfény városa (ha napfény nem is volt, de legalább az eső nem esett)
Sitty-sutty ott is voltunk, csak páran voltak a Ligetben mikor megérkeztünk, de pár perc múlva már 30-40 kutyás ácsorgott a parkban, kutyák pedig szinte egytől egyig boldogan rohangáltak. Agyaltam egy darabig mi legyen Griddel, menjen, ne menjen, aztán szélnek eresztettem. Hála istennek egész jól összekaparható volt, hagytam, had rohanjon 2 kört, aztán pórázra tettem inkább, nem akartam kísérteni a sorsot.

Bekapcsoltuk a kutyákat, majd gyorsan elmentem regisztrálni ügyességi versenyre. 10-es sorszámot kaptuk, közben hüledeztem egy sort, a ring láttán. Hát, abban mindent lehetett, csak bemutatózni nem 8 kutyával. Csapatunk a következő párosokból állt: Kitti és Csipi, Zsuzsi és Aminah (sajnos ők nem tudtak bemutatózni végül, Aminahnak sok volt a hangszórók és tömeg együttese. ) Bea és Johny, Livi és Papucs, Gábor és Balambér, Ivett és Jamie, Panka és Tappancs.
Szépen lassan eljött a mi időnk, és nem csak én éreztem kételyeket a bemutatóval kapcsolatban. Végül megoldottuk, asszem. Ingrid nem volt hajlandó a seggén maradni, egyik helyben maradást sem csinálta meg... egye fene! No, de ez most kivételesen nem dühített fel, ugyanis nem csak hogy egymás hegyén hátán voltak a kutyák, de a pálya szélén, 2m-re tőlünk labdáztak a kutyákkal, meg hasonlók.... így örültem, hogy mellettem maradt, nem lépett le, meg hasonlók. A bemutatót Zsolti kommentálta, nagyon talpraesetten, nagyon szakszerűen.. Legalábbis, nekem tetszett! :)

rólunk nem a legjobb kép, de sajnos még nincs más... Majd Dávid fotóit fb-re kiteszem

Félrevonultunk kicsit a bemutatós csoporttal, Panka mondta, hogy szeretne majd sok-sok gyakorlást, mert szerinte jó kis csapat leszünk... Szerintem is! Igazából irtó jó dolog volt ott lenni a kutyámmal. Egy ilyen csapatban... Egy évvel ezelőtt hallani sem akartam kutyasuliról... Most pedig hálát adok az égnek (vagy inkább Ivettnek) hogy ott lehetek. Egy ilyen csapat tagja lehetek. Ott voltunk, sárga mellényben és jól éreztük magunkat :)
Mamám is befutott közben, hozott sütit, amit kitettem a Szegedi Kutya Klub standjához, mert volt ám ilyenünk is! Kutyamesék kozmetika ingyenes körömvágást tartott, Sanyi, Panka férje pedig szórólapokat osztogatott, kérdőíveket töltetett ki, illetve kutyasulis kendőket osztogatott. Sulis csapat lelépett, mentek kirándulni. Én sajnos ezt most nem engedhettem meg magamnak, egyéb okok miatt (hogy miért, az is hamarosan ki fog derülni) így csak Évi és Sanyi maradtak (illetve páran mások is befutottak akik nem a sulis bemutatócsoporttal jöttek)

Szépen lassan elkezdődött a készülődés az ügyességi versenyre. Leadtam a pendriveom is, már csak annyi dolgom volt, hogy élvezzem a műsort. Sok érdekes bemutatót láthattunk, összesen kb. 10-en voltunk (+- néhány ember). Gyorsan bekapcsoltam ringbemenet előtt Ingridet, kicsit vártunk a zenére, de szerencsére nem volt semmi probléma.
Az egész előadásunkat hihetetlenül élveztem. Még sosem éreztem magam ennyire jól dogdancing közben, nem izgultam. A közönség is irtó jó volt, aktívak voltak, tapsoltak, egy kislány pedig sikongatott, úgy tetszett neki. :) Az abszolút kedvenc a lábon járás volt. Túlpörögte az agyát Ingrid, nem doglozott pontosan, de üsse kő, nekem akkor is tetszett :)


 

 

Összefutottam rögtön Laurával és az irtócuki Megarával. Kicsit meg volt szeppenve a sok kutya miatt, de gyorsan feloldódott. Eredményhirdetésig a SZKK-s standnál ténferegtem, segítettem amibe tudtam, illetve Laurával beszélgettünk, és sétáltunk. Egyszer csak egy gyönyörű Dante csapódott be hozzánk, először Megarát szaglászta, majd Ingriddel találtak egymásra, de amikor elengedtem Gridet már ott sem volt... :)


Egyik kutyasuli ÖV bemutatót tartott (amolyan hagyományos módszereset, amit én annyira nem preferálok) de miután bemondták, hogy lőni is fognak, Laurával letáboroztunk nem messze tőlük. Megarát is szoktatni akarta lövéshez, én meg kíváncsi voltam csajszimra, mennyire pánikolós. Elhangzott az a bizonyos 2 lövés... Nem mondom, hogy nem ijedt meg, de nem volt vészes, inkább csak meglepődött. A legtöbb kutya kifutott volna a világból, totál megzakkantak... Ingrid amúgy azt hitte tűzijáték, kereste az égen a dolgokat :D
Megarától bezsebeltem pár puszit, imádom a kiscsajt komolyan ♥

Jött az eredményhirdetés, ahol megkaptuk a megtisztelő 1. helyezést. Örültem-örültem :) Rengeteg ajándékot kaptunk, kutyatálat, pórázt, nyakörvet (láncos póráz egyszer biztos jó lesz valamire) Scalibore nyakörveket (2db) fini kutyarágcsákat, prémium konzervet, frisbeet, lasztit, és más kutyás játékokat, kutyatálakat, szőrápolós készletet (utóbbi 2-nek nagyon örültem) hátizsákot, kutyastrand 10 alkalmas belépőt ( :) ) kutyasulinhkhoz 5ezer ft-os kupont (juhuuu, ennek örültem legjobban), kutyavizet, hátizsákot, kendőket, és még sorolhatnám.

Elköszöntünk mindenkitől, aztán indultunk is haza. Ingrid rutinosan szállt fel a buszra már, nem volt semmi gond vele, helyünk is volt bőven.
Egész úton hazafelé mosolyogtam, és pusziáradattal halmoztam Gridit. Rettentő büszke vagyok a vénlányra, példaértékűen viselkedett. Nyugis volt, ha kellett szépen dolgozott, nem keveredett bajba (jó volt pár pipiskedés, de nem vészes) nem veszett el, nem lépett le,és még sorolhatnám ♥
Itthon fotózkodtunk, utána pedig megkapta a konzervet, így jóllakottan aludhatta át a napot.



Megjegyzések

Zsóka üzenete…
Gratulálok a győzelemhez, nagyon ügyesek vagytok! Tetszik a stílus, ahogy írsz! :)
Nagy Orsi üzenete…
Köszönjük szépen, nagyon aranyos vagy! :)

Népszerű bejegyzések