Pipacsos-búzás fotózás

Ivettel tavaly tavasszal kitaláltuk, elmegyünk egy pipacsos fotózásra, de ahogy kell, elmaradt minden. 
Idén kicsit összecsaptak a hullámok felettem, nézzük akárhogyan.... Lettország, WDS, kiskutya, mellette az első kettő miatti 2 hetes sulis lemaradásomat kellett pótolnom.... Egy dologgal lehetett csak ezt kibírni: hatalmas mennyiségű kááávéééééval. Így valahogy energiám sem volt fotózáson törni a fejem. 
Múlt héten szerdán csak délig volt tanításunk, amit én lázasan ültem végig (és próbálkoztam a lehető legkevésbé gyászos eredményt elérni a kompetencián emiatt) de délutánra hála a cataflamnak, és egy csomó algopyrinnek sokkal jobban lettem, így lebeszéltük Ivettel a fotózást. Ő már ki is nézte a helyszínt, totál rá volt pörögve, az én dolog meg csak az volt, hogy átvegyem :-)

Az első helyszín nem jött be, kicsit túlnőtte a gaz a virágokat, így tovább kerestünk Baja határában (ami később mint kiderült Majsa határa, ugye Ivett? :D) ahol le is parkoltunk, és nekiálltunk a fotózásnak. Cuccok kipakolása, hasonlók. Kicsit félve vettem elő a gépet, otthon nem lőttem tesztfotót, hogy minden rendben van-e vele, pedig ez szokásom. De minden hibátlanul működött, már csak a beállításokkal kellett játszadozni. 
Elsőként Jamiet, majd az izgő mozgó Gridit, végül a pattogós Mazsit fotóztuk. Én lenyúltam Ivett anyukájának az 55-200mm-es obiját, és azzal lőttem a képeket. Teleobikkal szeretek igazán fotózni.

Jamie szuper modell volt, nagyon jól lehet vele dolgozni. Rengeteg képet lőttünk róla, igyekeztünk megvalósítani minden elképzelt képet... Ilyen nekem nem nagyon volt, nem nagyon áskálódtam előtte a témában.... 
Ingrid meg Ingrid.... Toporog, egy embernek vele kell maradni, izeg-mozog..... Rá hosszú pórázt eszkábáltunk (illetve meghosszabbítottuk a retripórázt), nem akartam kísérletezni semmivel. Sosem lesz jó fotómodell azt hiszem... (egyébként meg mindig tud idióta fejeket vágni, arról ne is beszéljünk) 
Mazsikáról pedig szintén egész jó képeket sikerült összehoznunk szerintem. 
Nem pont olyan képek lettek mint amiket akarunk, pipacs már elnyílóban, fű kezdte benőni, no de üsse kő. 

Következő megálló egy búzatábla volt, ami hiába volt rettentő csalogató, csak a szélére mehettünk be. Mezőgazdasági - magán terület, meg ilyenek, nyilván tiszteletben tartjuk. Pedig már elképzeltem egy ellenfényes búzatáblás képet.... No, azt hiszem ez még várat magára egy darabig. 

De elég a szóból, beszéljenek a képek: 





























Megjegyzések

Zsóka üzenete…
Hű, szuperek a képek!!! :)

Népszerű bejegyzések