Utolsó simítások Szentes előtt

Be kell hogy valljam, nem egy szokványos hangulatban telt a mai napom.... Elsőként reggel megtudtam, hogy sikeres komplex, azaz C angol középfokú nyelvvizsgát tettem, és pont ahogy szerettem volna, írásbelim 70% fölött jóval, és a szóbelim is 80% fölöttire sikeredett... Ez amolyan titkos ki nem mondott álmom volt, bár miután a hallgatási feladatot félig lekéstem, és az írásbelire is kevesebb időm maradt, nem sok jót fűztem az egészhez.... De sikerült, megvan, koncentrálhatok szeptembertől a felsőfokra, juhu!


Miután kiörömködtem magam és segítettem kicsit anyunak a takarításban elkezdhettem koncentrálni a következő napi programokra. Be kell hogy valljam, izgultam egy kicsit.... 1,5 év intenzív kiállításozás után kicsit rutinosabban készülök pár dolog szempontjából, az egészre, bár jelenleg eléggé Fifigazdinak érzem magam, aki most készül első kiállítására.... Ez valamelyest igaz, saját kutyával most megyek először....
Habár semmi tétje, mégis kíváncsi az ember, bíró mit fog szólni a kutyához, kedvencünk hogyan fog szerepelni. Annak viszont nagyon örülök, hogy felvezettem már párszor, voltam jó pár kiállításon, így tudom mit hogyan szoktak, és nem úgy állítok oda, hogy azt sem tudom mi fán terem az egész. (Nagy hálát adok az égnek, hogy annó belefogtam, és küzdöttem ezért az álmomért)


Délután még csöpögő esőben nekiálltunk húgom segítségével megfürdetni Iankét.... Hát nem volt egyszerű eset, folyton ki akart ugrálni, de végül megoldottuk. Kis csupasz cukiság.... Viszont irtó jó kis csontozata van, erre most vizesen döbbentem rá újra....
Jöhetett a szárítás, törölgetés.... Hát irtó nagy móka volt, ugrált, játszani akart mindennel. Nagyon cukorbogár volt. Hála istennek úgy gondolta a teraszon szárad tovább, úgyhogy nem sarazta össze magát.
Kimentem lőttem róla pár képet, nagyon aranyos volt, kis fotogén a pasikám.


Éppen hogy csak végeztem ezekkel amikor meghozta Dóri Csilit. Ingridet úgy döntöttem, hogy bezárom, nem akartam kockáztatni. Csili eléggé temperamentumos szuka, habár ingrid eddig mindenkivel jól kijött itthon (Lucy, Bogyó, Balti, és még jó pár ktuyus) úgy voltam vele senkinek nem hiányzik egy bunyó.
Miután Dóri elment elvittem Csilit a benzinkút mögötti parkba gyakorolni. Gyorsan belerázódott a dolgokba, felvette ritmusomat, rájött, fölösleges hisztizni, úgysem ér el vele semmit.


Itthon összeengedtem Gridivel őket, lejártak egy dominatáncot, de nem volt különösebb gond, persze látszott a feszkó mind a kettőjükön, úgyhogy a békésebb együttélés érdekében bezártam Gridit.
Játszottam velük egy kicsit, aztán Iannel is gyakoroltam egy kicsit. Nagyon ügyes volt, most működött a legjobban, kíváncsi vagyok mit fog produkálni holnap.... Csak legyen boldog, csóvizzon mint mindig, és érezzük jól magunkat, ennyit kérek :)
Csilit is nyaggadtam még egy kicsit, most már sokkal jobb volt mint először, nem vágtázott be az elején sem.


Már kezdett sötétedni, amikor úgy gondoltam vacsi előtt elviszem a goldikat egy körre az erdőbe (persze, frissen fürdetett kutyát, miért is ne...) had tombolják ki magukat. 15-20 percnél többet nem voltunk kint, főleg miután Gridi köcsögösködött egyet, és elfelejtett bejönni.... Ianke ügyes volt, behívása 100% sípra.... büszkebüszke ♥

Most pedig kezdhetek neki a pakolásnak, már nagyon várom a holnapot... :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések