Kiskőrös bemutató

Pont mint két éve, idén is meghívást kaptunk a Megóvlak alapítvány által az Állatok Világnapja alkalmából szervezett napon.
Egész délelőtt kutyát kozmetikáztam - aminek egy kis vízhólyag az eredménye, de ugyan már, ez mikor hatott meg?! - így az utolsó pillanatban szedtem össze magunkat. Még átnézni sem tudtam, mit is szeretnék csinálni. Fogtam a pendriveomat, zsebre vágtam, és már Ivett előttünk is volt. Jamievel és Ingriddel a csomagtartóban indultunk neki.

Kiskőrösön a Szabaidőparkban rendezték meg az eseményt, kint volt a menhelynek egy stand, illetve az MME és a Kiskunsági Nemzeti park is képviselte magát, gyerekeknek volt lehetőség lovagolni is, valamint a szokásos arcfestős-kézműves dolgok is fellelhetőek voltak.
Végignéztük a helyi kutyasuli bemutatóját, beszélgettünk Ivett egyik ismerősével egy jót, aztán hamarosan mi következtünk.
Betonon bemutatóztunk, így pár ugrós dolgot ki kellett vennem a trükktárból, leredukáltam az ugrások számát. Az egészet végig impróztam, igyekeztem ezt a külvilágnak nagyon nem mutogatni. Sok tolatós elem volt benne, oldalazás is szépen ment.... Lassan komolyabb oldalazós trükköket is bevethetek, mert ez így már nagyon stabilan megy ahogy látom.
Ami az egész bemutatónkban tetszett, hogy Gridi végig velem volt. Nem csak az Ivettéktől csórt tepertő miatt, hanem amúgy is. Dolgozni akart, és velem lenni. Már ezért megérte elmenni! Kezdek én is magabiztos lenni ha nincs rajta a póráz, bízni benne. Azt hiszem, életemben most először volt az, hogy nem féltem attól, hogy lelép.

Ivették is nagyon ügyesek voltak, bemutatták miket el lehet érni a klikkerrel. Nagyon örülök, hogy az elmúlt időszakban ilyen sok bemutatón vehettünk részt, és ilyen sok helyen képviselhettük a pozitív megerősítéses tanítást. Azt hiszem, Jamie is, és Gridi is jó alany erre. Jól motivált, pörgős kutyák, imádnak dolgozni, süt róluk, hogy nem kényszerből dolgoznak. Két teljesen más típusú kutya, egy juhász és egy vadász, egy fiatal és egy idős.
Mindenki aki nyilvánosan megjelenik valahol a kutyájával képvisel valamit.... A fajtát, a módszert amivel kiképezte, tanította, illetve nem utolsó sorban a kutyás társadalmat. Erre én mostanság döbbentem rá, jutott el a tudatomig, és kezdek jobban figyelni. Ivett mondta mindig, ha kutyával vagyunk illik még kedvesebbnek, udvariasabbnak lenni, hiszen a mi kis rétegünket képviseljük. Legtöbbször fel sem fogjuk mekkora felelősség van rajtunk, hiszen kik, ha nem mi mutassuk meg mi is az a felelősségteljes állattartás.
Ingrid ma is megmutatta milyen tündér tud lenni, végig szépen ácsorgott mellettem, gyerekek simijét csodálatosan reagálta, nem mászott a képükbe, nem lökte fel őket, nem ijedt meg tőlük. Ilyenkor mindig sajnálom, hogy nem terápiázok vele. ŐV bemutató közben is közömbös volt, a pici lövéstől is ijedt meg (jó, most így egy VAV után már van fogalmam mekkora os egy lövés igazából) kutyákkal is szépen viselkedett. Egyszóval csillagosötöst érdemel ma is!

Bemutató után elmentünk Petőfi házához csinálni pár képet a srácokról. Hiszen ha mi megyünk valahová, kell közös kép!!! :)





Ja, és ma van a Mosolygás Világnapja, mosolyogjatok Ti is egy nagyot Gridi arckifejezésein!!! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések