2x séta

Ma regge felkeltem, kimentem Ingridet tanítgatni új trükköt is elkezdünk ( a képen az alapállás van, most a hátrafelét tanultuk). felraktam egy agility pályát, dd-ztünk, meg frisbeeztünk.
Utána elmentem sétálni, elmentünk az erdőbe, nagyon kifáradtam. Láttun kegy csomó-csomó őzikét, és kinnt is dd-ztünk. úgy felpörgettem a csajt, pedig hulla volt.
Hazaértünk, vittem ki neki friss vizet, majd kifésültem a szőréből azokat a ragacsos vackokat. ( nemrég vettem egy új fésűt, olyan szépen ki lehet vele szedni az elhalt szőrszálakat)
Bementem kajálni, majd mentem ki. A hátamra ugrás nagyon jól megy, full véres karmolás a hátam..
Utána anyáékkal elmentünk sétálni az erdőbe ismét, megint dd, utána meg már sötét volt...
Szerintem ennyi időt egyszerre nagyon rég töltöttem Ingriddel ♥

Megjegyzések

Anna üzenete…
Ügyesek vagytok:D Hogyan sikerült felpörgetni? Mollyt alaból nehéz felpörgetni, nemhogy fáradtan:D max labdára meg frisbeere pörög, de olyankor meg csak arra koncentrál, és nem figyel arra, amit kérek tőle :s
Anna&Molly

Népszerű bejegyzések