President

Elnökúrral, vagyis Mikoval voltam hétfőtől :) imádom... :)
miért lett elnökúr? :D mert amikor megkapták Icanéni Mike-nak akarta elnevezni, Sanyi bácsi meg Obamának, mert feket :)
így lett Miko. :)
Van róla videó is, meg kép is, majd hozom Nektek :D
a legújabb mániája: varjak. Imádom ahogy fut utánuk.. aaa. szerelmes vagyok belé. mondjuk, ő is belém :) amikor meglátott, olyan sprintet levágott, hogy csak néztem... és a gyönyörű szőre... ♥
szóval jól telt ez a pá nap... :)
amikor száltunk volna be a kocsiba észrevett a tér másik oldaláról, és odasprintelt :)
anya kivolt... csupa szőr lettél.. milyen a kezed... stb.. én meg csak bámultam a közel 40 cm-es szőrszálakat, és vigyorogtam.. annyira fel tud vidítani. :)
na meg olyan féltékeny :) nem simogatom, erre elkezd ugatni, meg odahajon az arcomba :D
a másik vicces, hogy amikor ugat, csak elő kell venni egy újságot.. hozzá nem érintik, de ő odamegy, bújik, aztán amikor leteszik folytatja :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések