Bandázás - hárman

Eddig mindig ketten sétáltunk - vagy Nikiékkel, vagy Regiékkel. - Semmi bajuk egymással, csak nem jött össze eddig a hármas séta.
Niki ért hamarabb oda hozzán - én még pizsamámban voltam, szóval gyorsan felöltöztem, fogatmostam, aztán húztam kifelé. Jött Regi is, szóval indultunk. Elmentünk a fenyő erdőbe megint.. Valami csodálatos volt ott. Csönd, nyugalom.. Regi eltűnik... Suzy sálját megtaláljuk.. majd Regiugrándozva előtűnik, mert Ő elment világot látni, látott vagy 20 őzikét, meg rókacsapdát...
Visszaindultunk. niki túl fáradt volt, szóval leültünk :D illetve mi Griddel dd-ztünk.
Utána hazértünk, (nagynehezen :D) és kimentem kicsit agyilag is kifárasztani Ingridet.
Először csak ismételgettünk, aztán úgy gondoltam, a trükkük nagyon jól mennek, szóval új trükköket kezdtünk tanulni. a másik oldalra forgást, és a hátamra ugrást. meg egy olyan trükköt, hogy felhúzom a térdem, Ő meg ráül a cipőmre, az első 2 mancsát a térdemre teszi, én meg felemelem.

Suzy a vadászistennő:


 
















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések