Erdő-erdő

Pénteken ismét erdőztünk, ugyanis már jó rég voltam csajommal sétálni. Minden nap csomó verseny, szakkör, meg ilyen szar dolgok :)
Ingridet elengedem. Azt veszem észre, hogy valamit hoz felénk. Ráordítok hogy fúúúúúúúúúúúúújjj!!!!!! erre elkezdi cibálni, és széttépi. ELőször a visítás határán voltam, mert nyúlnak láttam. aztán kiderült hogy csak birkaszőr.
Ingrid szokás szerint nagyon élvezte. Őzek nyomait kuatta, és ha meglátta őket, utánuk futott.
Láttam vaddisznót is, még jó hogy Ingrid nem futott nagyon utána

Anyának felvetettem a WT ötletét, és egész jól fogadta, aminek nagyon örülök.
Jó lenne megint menni edzésre, de minden hétvégén közbejön valami.

nagyon karácsonyi hangulatom van.... már alig várom a karácsonyt :)
találtam is egy képet Ingridről mikulássapiban, ami most fejli. A sétánál rajta volt a csajon a kabátja, mert szinte egész nap a házában kuksol, és az meg ki van bélelve úgy, hogy 10 °c körül van (lemértem hőmérővel!)

Szülinapi videó, amit ígértem


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések