R.I.P. Grissy :((

Tegnap, azaz 2010.11.08.-án kicsi lányunk, Grissyke elment az élők sorából. Régóta betegeskedett, de tegnap el kellett altatni. a veséje tönkrement.
Ő volt a kedvencem. (és mindenki kedvence). Aki találkozott vele, mindenki megcsodálta. Ő volt a kishercegnő, aki olyan iszonyatos akarattal született mint az anyukája :) Meg akartam tartani, és azt mondtam, csak a legjobb helyre adom oda. Persze, mindenkinél figyelembe vettem hogy jó helyre kerüljön. De rá különösen figyeltem. És amikor megérkezdtek Viviék, és beszéltem Velük, tudtam, Grissyke legjobb helyre fog kerülni. Elvitték... elbúcsúzni nem tudtam mert korházban feküdtem...
Egy évvel később ellátogattunk hozzájuk. Kislány rögtön megmutatta az igazi ényjét. Imádtam. Nagyot sétáltunk, és mintha Ingridet látnám.
Egyszer el akartam vinni Ingridet is hozzájuk.. anyja lánya.. jó lett volna...
viszont már lehetetlen.. illetve... majd a mennyben újra egymásra találnak ♥ :((((((((((

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések