Honlap dolog

Készen vannak a honlapok. Csakhogy freeweb belerakott egy csomó reklámot, lassan töltötte fel, egyszóval szar volt. Most átköltöztetek minden honlapot atw-re. Jobb lesz ott.
az elkészült honlapok:
Nemsokára itt a szeptember. És az azt jelenti, hogy Hódmezővásárhely CACIB, illetve Kiskunfélegyháza CAC. Megyek megyek. JH-ban tuti indulok, ha ott lesz Chióni akkor Vele, ha nem akkor egy goldival (szeretnék). Aztán az, hogy megkérnek-e felvezetni a jövő zenéje. Reménykedjünk.

Ma frisbeeztem a csajjal megint. Rájöttem, hogy elfelejtettem dobni. Szóval most újratanulom. A lánykámban meg rengeteg energia tombol(t) és igazán szépeket ugrott. Nézegettem régi videókat, és csak két lábra állt. Most viszont teljesen kinyúlik a teste, vagy kicsavarodik ha kell. Lassan elkezdjük a flippet tanulni. Nem sietünk sehova.
Most esik az eső. Ha éppen nem akarok fényképezgetni akkor nem zavar. Szeretem az esőt. Ilyenkor bármit lehet csinálni kutyázás terén. Nem punnyad Grid sem, nekem sincs melegem, és van gumicsizma és esőkabát.

A facebookos lájkolós oldalak eggyel bővültek. Ingridnek 95 kedvelője van. Nagyon köszönöm mindenkinek aki lájkolt bennünket. És most a képeimnek is csináltam egyet ami ITT érhető el. Ugyanis azt mondtam magamnak, hogy 95 lájknál létrehozom ezt az oldalt. Hát itt van. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések