Utolsó nap...


Hát ez is elérkezett. Az utolsó nap. Bár ma is tanulás, menni a könyvekért, stb. A biosz könyvem tetszik.
És, elkészült Absolutely Perfect Oasis of Peace "Flaco" honlapja. Gyönyörű egy kutya. Nagyon szeretem a Flat c.-okat, és nagyon epekedtem egy kiskutya után akinek ő az apukája... majd egyszer... : )
Most viszont telljes gőzzel tanulás-tanulás.
Első hétvége Hódmezővásárhely, utána Szüreti fesztivál, Griddel fellépés. Következő hétvége Kiskunfélegyháza. Huha, jó húzós menet...

Ingriddel ma reggel frisbeeztem egyet. Ügyes a csajszi nagyon. Csináltam egy rövid videót. Imádom a kis lükét. Ugye fáj mostanság a csuklóm (is, meg a szívem is - úgy, hogy úszni nem tudok...) és csináltam vele egy kört. Ő meg azt hitte, hogy be kell tolatni a két lábam közé. Egyébként, Grid nagyon szépen beállt ma reggel free.ben többször is. Illetve, nem pont free-nek nevezhetném. Mostanában kicsit máshogy állítom be, úgy, hogy kilépjen kicsit, mert úgy szebb. Főként, hogy itt a vadkerti szépségversenyen nem számít ez az egész. De azért ha már handlerkedem, akkor oda is vigyünk bele ebből egy kicsit.

Nem tudom, ezentúl hogyan lesznek a bejegyzések. Nem fogom abbahagyni, de lehet nem lesznek naponta.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések