Séta Regiékkel.


Mára volt egy találkozónk Regiékkel. 6 körül értem oda eléjük, utána bementünk a városba, onnan a Lukácsba. Ott leültünk, beszélgettünk. Utána jött a szokásos fotózkodás, mivel vittem Piroskát. Na akkor megcsípett egy darázs. Frankó. Már be is vettem egy calcimuskot, hogy ne fájjon. Ingrid szépen viselkedett egész úton.


Már egyedül sétáltunk, és bementünk a Mol parkba. Ott hagytam szaglászni. Ügyes kislány, amikor szóltam, hogy feküdj feküdt, amikor ülsz akkor ült jó messziről is. Csináltam pár képet a lánykáról, jók voltak a fények.
Hazafelé megtámadt minket egy kutya. Boldogan sétáltam Ingriddel amikor előugrott. Még jó hogy fogtam Grid pórázát. Lánykámat arrébbrántottam, kutyába belerugtam. Ettől kicsit meglepődött, és visszavonulót fújt. Még megijedni sem volt időm, olyan gyorsan zajlott az egész.

Ingrid egyébként szépen leül az utaknál, és néz fel rám. Ha vége lesz az én kiállításszezonomnak, meg a fellépésünknek elkezdek készülni vele az engedelmességire, jövő tavasszal már nagy eséllyel mehetünk szerintem. Dog dancing versenyről persze megint lemaradunk. Hódmezővásárhely CACIB... : (


Erről jut eszembe. Augusztusban még van egy kutyás programom. Ha minden igaz Edináékhoz  felutazok majd egy napra, hogy tudjak gyakorolni Rascallal. :) Chióni helyett Őt fogom vinni valószínűleg. Nagyon bejönnek a törpék mostanság, és ha Rascallal összeszokunk (eddig senki mással nem volt hajlandó menni, csak Edinával) akkor szuper csapat leszünk! :) Legjobb az lenne, ha ott is aludhatnék, de év elején angol szintfelmérő, vagy 40 feladatsor vár rám még addig.. És az azért fontosabb... (Ugye?...Bár nagyobb kedvem lenne handlerkedni egész nap.. )  Persze ezt lekopogom, még sok mindentől függ az utam.

Este egyébként Ingriddel alszok megint, ma jönnek a hullócsillagoook!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések