Száguldás...

Csak úgy száguldanak a napok! Jelenleg úgy érzem, hogy levegőt venni alig van időm, most plusz még egy dolog (aminek nagyon örülök! )
Angolozok ezerrel, muszáj, muszáj a lehető legjobb csoportba kerülnöm! Minél hamarabb szeretnék középfokút. (jövőre) és ahhoz a legjobbak közé kell bekerülnöm. Nehéz, de nem lehetetlen.

Ma végre jutott egy kis időm, és legfőképpen energiám Gridre. Elmentünk sétálni. Sétáltunk jó 2 km-t összesen (ami nem sok) de arra  jó volt, hogy megmozgassam a lánykát. Vittem klikkert is. Elengedtem a végén (erdőben voltunk) és jó 6x behívtam. Mindig rögtön jött, kivéve az utolsónál. Azután rögtön póráz, uzsgyi haza. Tanulja meg, hogy szót kell fogadni.

Miután behívtam egyszer-egyszer csináltunk egy kis "agytornát". Dummyztunk, engedelmeseztünk, és dd-ztünk. Csak 2-3 percig, és ha jól viselkedett futhatott tovább. Amúgy meg vagyok elégedve vele. Itthon zónáztunk, kezd ráérezni a csaj. végre.

Úgy néz ki Hódmezővásárhelyen Queenie-t, és egy goldent fogok vinni (ha minden jól megyí Wyattot.) NEmtudom mi hogy lesz... de mondjuk jobban állok kutyailag egyelőre mint Kecskeméten : ))
Jaj, majd' elfelejtettem: köszönöm szépen egyik olvasónknak az infót, hogy mikor lesznek engedelmességi vizsgák! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések