Udvaron kívül...

Ingrid lánykámmal végre udvaron kívül is kipróbáltam a dummyzást. Jó, Diáéknál is kipróbáltuk egyszer, de most nagy növényzettel is. Nem mondom, hogy nagyon fényesen ment. Nem mindig hozta vissza, sokszor érdekesebb volt szaglászni. De azért volt hogy visszahozta. Igazából nem baj, majd rászokik, és ügyesen fog "dolgozni" . Plusz én sem tudtam figyelni rá annyira, mert unokatesóm, Anna is jött velünk, és hát ő végig nyöszörgött, hogy mit csinálok, menjünk már.

Aztán majdhogynem hisztirohamot kapott hogy miért engedtem el Ingridet. Aztán amikor egy macskát látott, és elmentek neki otthonról, Anna elkezdett sírni, hogy az Ő kiskutyája hova lett. Volt nagy öröm amikor Ingrid visszajött a kergetőzéséből. Én viszont nagyon mérges voltam rá. Hiába hívtam, le se szart, így jött az a módszer amit még Erika mondott: Ha köcsög volt, és nem jött vissza, irány haza. Ez így is volt. Szigorúan mögöttem, pórázon, hozzá se szóltam. Ez nem fog tovább így menni. Mondjuk idejét sem tudom mikor voltunk utoljára sétálni.. borzasztó...

Megint csinálgattam a honlapunkat, ugyanis sosem lehet 100%-os.. mindig akad valami.. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések