Hullócsillagokkal teli éjszaka

Itt vannak keresztaunymék nagycsaládostól. Hely nagyon nincs, úgyhogy tegnap gondoltam egyet, és hogy mindenki elférjen kimentem a hintaágyra aludni. Már 2 éve is csináltam ilyet, és akkor nagyon jó volt. 
Kicsit féltem, ugye könnyen bepánikolok, de úgy voltam megéri. 
Kihordtam a cuccomat, és lefeküdtem (azért egy fémrúd ott volt a hintaágy alatt). Ingrid egy darabig ült mellettem, simiztem, utána ment a dolgára. Békákat hajkurászott, ugatott valamit, újra békákat hajkurászott. 

Én zenét hallgattam, és a csillagokat bámultam amikor valami szúrósat nyomtak nekem. Felpattantam, és az a valami nem más volt, mint Ingrid játéka, és várta, hogy eldobjam. Dobáltam is neki jó sokszor. 
Láttam pár hullócsillagot, kívántam is gyorsan. 
Aztán elaludtam, Grid alattam, a kezem lelógott, és a fején volt.

Arra ébredtem, hogy Ingrid nagyon ugat valamit. Biztos egy sünit ugatott. Nem nagyon tudtam visszaaludni, ő visszafeküdt a szokásos helyére. Brúnó a szomszédban is rákezdett. Ingrid meg egy hatalmasat sóhajtott. Mint aki azt mondja: Nemááár. Mi van megint? :)
Aztán hajnalban ébredtem fel utoljára, kiscsaj összegömbölyödve aludt. Megsimogattam, és olyan aranyosan, kábán nézett vissza rám, utána meg elterült, és hangosan szuszogva aludt. Olyan jó volt nézni ahogy alszik... 
Cunami
Ma átmentem megetetni Cunamit, a szomszéd bulldogot, mert ma nincsenek itthon a szomszédék. Kis aranyos. Olyan lusta, egész végig feküdni akar. Bezzeg, ha előveszem a kaját. 

Ma ismét elutazok. Kicsit elegem van már... Legközelebb Gridet majd 25.-én látom... Mert 21-24-ig gólyatábor. Hú de várom! :) Csak sajnálom Ingridet. : ( nem tudom mikor jelentkezek újra.. majd egyszer. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések