Végre jó idő


Hát, mostanában Grid eléggé punnyadt a melegtől, viszont ma!
Kimentem fél 10-kor, és csodálatos idő volt. Frisbeeztem vele, és hát annyira imádja! Olyanokat ugrik érte! Jó nézni! Még előtte bemelegítés képen csináltunk pár jelölést. Úgy rohan érte! Nagyon megszerette ezt is. Hála istennek.
Ja, és elkezdtünk készülni az engedelmességi vizsgára (ami még nemtudom mikor lesz) de a lábmellett séta már egész jó. Ülni feküdni rögtön tud, úgy hasravágja magát néha. Csak csodálkozom!

Mára ennyi voltam. Jó sok dolgom van. Angolozok, naponta 4 órát... eléggé kimerítő, utána meg csak fekszek az ágyban, és zenét hallgatok... Illetve, két reggel is felkeltem fényképezni. Egyik reggel a lovarda volt a célpont, utána pedig a tó. Mindkét nap képeit láthatjátok a fotósblogomban.  Egyébként a gólyatáborról annyit, hogy fantasztikus volt, csak hulla voltam amikor hazaértem...
Nemtudom mikor leszek utoljára... majd látjátok :) 

Megjegyzések

Dory :) üzenete…
http://www.hnje.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=144&Itemid=77

Itt a 2011-es vizsga naptár .
Ez meg a verseny lista .
http://www.ovsb.fw.hu/#

Itt is ugyanúgy tehetsz le BH vizsgát. Csak ez magasabb , verseny szintű bírálattal kapod.
Nagy Orsi üzenete…
hú, köszi szépen! :))

Népszerű bejegyzések