Egyveleg

fotok: Méhes Zsuzsi
köszönjük szépen! ♥

Ma délután volt sulink... ne kérdezzétek miért.. vannak állítólagos okok, én nem látok bele, magunk közt megdumáltuk pár emberrel :)
Reggel felkeltem, összeszedtem magamat, a sulis cuccomat, váltóruhát és indultam Ákosékhoz. Szétnéztem, megnéztem a piciket (most van sok-sok pici :) Ugye Zsókapicik, Cetlipicik, plusz 3 picike akik most jöttek, 'örökbe' kiállítási picúroknak :) Név szerint: Rea a feka pici, Kefír és szerintem mindenki kedvence Kókusz. Ő nagyon szép... Nagyon nagyon nagyon.

csücsörii


Elvittem Törpicseket sétálni. Imádom a dinka fejét, nagyon kis ügyes, és talán ma nem kaptam egy ajit sem tőle... egy maradandó harapásnyomot sem.. reméljük :)
Miután hazaértünk és kinyitottam az ajtót annyit látok, hogy a csomó-csomó pici francia ellepte a kertet... Hát igen, ettől tényleg hátast dobtam, pontosan ahogy Ákos jósolta... Lulu is kint volt, ő ma nagyon jó fej volt, rögtön bújt hozzám. Viszont a pindúrpandúroktól menekült. Nagyon félt tőlük, és szabályosan megpróbált elmenekülni előlük, a picik meg csak még jobban üldözték :)



Aztán kiengedtünk még pár nagyot is, meg akit észre sem vettem Zivát. Hát Ő egy fogalom lesz azt hiszem. Kedves aranyos, rövid, szép pofijú tökéletes kis szuka. Nekem nagyon bejön. Meg Ákosnak is :)
Aztán sajna fogytán volt az időm, indult a buszom Halasra, úgyhogy átöltöztem és indultam is :)



Kaptam képeket szombatról, és a videó is felkerült, a szemfülesek már látták :) Meg gondolkoztam, beszélgettem emberekkel. Ősszel ha sikerülne összehozunk egy kűrt akkor akár külföldre is kimehetnénk ha összefognánk másokkal... Engedelmes vizsgáról lemondtam, inkább dd-zni megyünk. Mert élvezi a lányom, és azt hiszem ezt mindenki látja. Amikor a blog címét választottam anno akkor is innen jött a név. A Bliss boldogságot jelent, és Grid boldog, legalábbis a hatalmas vigyora és csóválása erről tanúskodik.

tekiiii :D

hopp :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések