Halacska


Kedden Ivettel megdumáltuk, hogy elmegyünk sétálni. Időben el is indultam tőlük, de az utca végén észrevettem, hogy pár dolgot otthon hagytam (mint pl. a memóriakártyát. Ugye Ivett? :) ) úgyhogy visszaszaladtunk, majd görkorivan mentünk el Ivettékhez. Elindultunk eléjük, de összefutottunk Andival, beszélgettem vele picit. Jött Ivett, meg Jamie, és elmentünk hozzájuk. Kutyik kertben rohangáltak, én meg körbenézhettem Ivették házikóját. Olyan tök jó kis comfortable :) Amúgy tetszik nagyon.
Indulás ki a tóra. Persze, Gridke rögtön belefeküdt egy undorítóan büdi halba. Ezek után lemostam, majd úgy gondolta, még visszamegy kajálni. Rászóltam, rákiabáltam.


Elővettem a dumymt, kicsit dummyztunk. Jamie is. Tök jó retriever lenne. :)
Ingrid zabált, kiabáltam. Abbahagyta, odajött. Dummyztunk, Ingrid kajált, kiabáltam, abbahagyta. Leszidtam párszor. De van ötletem, majd szépen leszoktatom róla, hogy ne kajáljon fel mindent. Undorító.
Utána fotózkodtunk picit. Ivett lőtt rólunk a masinájával, meg én lőttem róluk a masinájával. Ajj annyira jó  normális gépet fogni a kezembe, és az, hogy nem olyan szutyi lassú mint minden kompakt... mert hát nem kompakt... Naja, kicsit betekintést nyertem hogy (remélhetőleg) jövő ilyenkor milyen géppel fogok fotózgatni. :)

Jamie ügyike. olyan kis ügyesen korongozik. Öröm nézni. Ja, amúgy a képeken olyan mintha enyém kutyi is tudna. Bár picit kivan csavarodva a képeken, mert fújt a szél, meg béna vagyok, szarul dobok.
Utána elmentünk sétálni, körbekerültük az utcákat, beszélgettünk. Majdnem kifogytunk a témákból.. majdnem :)


Ma Ingriddel gyakoroltunk picit. Van pár új trükk amit egész jól tud. Nem pörgi most túl magát, picit szerintem melege van. De azért stréberkedik ám :) Egyébként nem zavar, hogy nem pörög annyira, könnyebb így új trükökket tanítani.


Megjegyzések

Roxi üzenete…
Igazságtalan,hogy működik... -.-' ;P
Unknown üzenete…
"Komfortéböl" mi??? :)
Kész vannak a képek, már csak a picasa-ra kellene felraknom, de amúgy szerintem, amiket megtartottam, használhatók, szóval majd hozzábiggyesztheted a bloghoz. :) :*

Népszerű bejegyzések