Görkori

Nagyon régóta tervezgetem, hogy Griddel görkorizok, vagy bringázok. De valahogy sosem sikerült. Meg sem próbáltam, anya mindig ellenezte a dolgot :(
Ma anya megkérdezte, hogy ebéd után nincs-e kedvünk kimenni a tóra. Gyalog annyira nem akartam, úgyhogy előszedtem a görkorimat, megkértem a tesómat, hogy segítsen picit. Már az elején tökéletesen ment minden Griddel. A megállás kicsit nehézkes volt, mire rájöttem hol a fék. (soha életemben nem használtam a féket... valahogy máshogy álltam meg mindig, de az most nem vált be.)

Ebéd után, 2 körül már indultunk is ki. Eleinte kicsit gyorsan akart menni, de elég gyorsan belerázódott hogyan is kell. Nagyon jó volt nem 3/4 óra alatt kigyalogolni, hanem gyorsan kint lenni, és még Ő is fáradt picit jobban.
Kint rögtön láttam, hogy kint van egy kutyás. Nem engedtem el Gridet, mert nem akartam balhét. Utána jött még 2, ebből az egyik gyorsan el is ment.

Elengedtem végül, bár megpróbáltam távolt tartani a kutyáktól. anya persze pánikolt, hogy jajj, milyen szófogadatlan (igen, tény és való, hogy lehet az lett volna, de direkt nem hívtam be, mert nem voltam biztos magamban.)  Egy idő után úgy gondoltam előveszem a dummyt. Elkezdtem bedobálni, és egyre ügyibb lett. Bementem énis, és onnan dobáltam. Nagyon ügyi volt a drága, csak hozta, és úszott érte. Amikor combig álltam a vízben és onnan dobtam, még akkor is beúszott utána.

Kijöttünk a vízből kicsit, de nem akart rohangászni, mellettem toporgott, azzal a tipikus dolgozzzuuuuuunk kifejezéssel. Hát, rajtam aztán ne múljon. DD-ztünk picit, meg frisbeeztünk. Ügyi volt, bár csak a karácsonyi, Ákoséktól kapott korong volt nálam, ami nem repül annyira szépen, de nem rossz, sőt, ha kicsit koncentrálok egész jó.
Utána még mindig nagyon akart a drágám, úgyhogy dummyztunk tovább.

Hagytam rohangálni még, aztán száradni akartam, mert a gatyóm csupa víz lett, de egyszercsak meglépett mellőlem, kirohant a strand területéről, majd vissza, és elrohant a másik irányba, ahonnan csupa szarosan tért vissza. Lemostam róla, utána indultunk haza, ami kicsit lassabb volt, mint odafelé, mert hát azért ez kicsit hosszú volt neki. Nem magával a 6km futástól volt baja, hanem közben elég rendesen sokat úszott, meg rohangált, úgyhogy az lenne a durva, ha nem fáradt volna el. Egyébként kicsit én is elfáradtam, de nem gond ez, hiszen kell a mozgás, az alakomnak sem tenne rosszat, sőőőt!

telós kép, bocsi.
“Azt hiszem, mindenednek rajongója vagyok. Tán még a hibáidat is kedvelem.” /Vavyan Fable/
Tegnap láttam Bogyeszt, és mamiját, Mayát. Cukkerek voltak nagyon, Bogyó örült nekem :) Megismert megint? :) Remélem, nagyon kis cukker volt :) Egyébként azért találkoztam velük, mert elkísértem Andit versenyre, fotózni :) Ha minden igaz, a képeim benne lesznek Andi cikkével együtt az Halasi Tükörben :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések