Vitabullcik

Végre eljutottam Ákosékhoz hosszú idők óta, főként úgy, hogy senkivel nem kellett S.O.S-ben gyakorolni. Elég hulla voltam, előtte voltam csajszimmal futni, és nagyon elfáradtam.
Kicsi Csipikével kezdtem, sétálni annyira nem akart a drágám, de brutáljól lehet állítgatni, nagyon kis szépike a drága, meg ügyes, nagyon nagyon. Természetileg is nagyon jó kiskutyus, kerüli a konfliktusokat, de nagyon szereti az embereket. Édes :) Megsimizték páran, találkoztunk Redzsivel, és Julcsival. Julcsi totál szerelmes a franciákba, régóta álma egy kiskutyus, és mindig elolvad a kutyusaimtól, Drazsikát is látta már.

Kókuszka lovagolni tanult
fotó: Szabó Ákos


Falkóval sétáltam egy nagyot, már amennyit ő bír, utána meg gyakoroltunk. Ügyes a kis pasi. Durva, hogy egy éve ismerem, és foglalkozok vele. Első pillanattól imádom ♥
Igazi kis bohócka, ma az avarban ugrált, spontán odament emberekhez, hátára vágta magát, hogy simogassák a pociját, meg bukfencezett a fűben. Ő maga a boldogság, akár milyen rossz napom van, teljesen felvidít.
Ziva is kezdi legyűrni a póráz-utca-kocsik és úgy általánosságban a külvilágtól való paráját. Ügyike volt ma, bár még bőven van min dolgoznunk.

Napsipicik
fotó: Szabó Ákos


A nap fénypontja az volt, amikor a kicsi Turbót, Törpicsek lányával mentünk sétálni. Abszolút először volt rajta póráz, flexivel vittem sétálni, had szokja a nyakörvet, meg a sok ingert először. Nagyon kis belevaló kislány, nem parázott nagyon, és velem is megbékélt, olyan puszikat kaptam tőle. Nagyon Törpis személyiségileg, a szeme is ugyanaz, de a feje Billyé. Penge kiskutya :-)
Beállítgattam, és totál odavagyok érte. Remélem kicsi marad, szuper kiskutyus lesz belőle szerintem. Már most nagyon megszerettem, remélem sikerül minél hamarabb összerakni a picúrt. Nagyon érdekes, és szuper dolog pórázhoz szoktatni a kölyköket. Sokkal jobban élvezem mint amikor felnőtt kutyával kell kezdenem. Figyelni, hogy sétáról-sétára változik, nő az önbizalma, megtanul szépen sétálni, megszokja a kocsik zaját, embereket.

kicsi Turbó. Sajnos nem találtam frissebb képet Róla :(
fotó: Szabó Ákos

Bent az udvarban Ákos dolgozgatott, én megnéztem Mandy picijeit (édesek nagyon, most 2 hetesek) meg beszélgettünk. Világkiállításról. Lassan lejár az 1. nevezési határidő, és hát már vannak tervek kiket viszünk. Fali, Csipi/Rea, Törpusz, Ragika (?) és pici Turbó, de ő még nagyon kérdőjeles. Elég viccesen jönnek ki a dolgok, május 5-12-ig Lettországban leszek, a cserediák programmal utazunk ki, még lehet emlékeztek, írtam róluk. Már nagyon várjuk Redzsivel. Vasárnap érünk haza, de kedden este már utazok elvileg Némedire, szerdán CACIB, csütörtök minik, péntek snacik, szombat franciák, illetve még valamikor snaci klubkiállítás, valamint lehet vasárnap is kijutok, hiszen retrieverek akkor lesznek. Suliban elég nehéz lesz pótolni, de van ez így. Jaj, már nagyon várom! :)

Itthon megnézte Ákos Mazsikát, szerintem egészen tetszett neki, most tényleg jó formában van a kislány. Ákos szereti a jóltáplált kutyákat, kicsit féltem, hogy Drazsika nem fog tetszeni neki, mert ő sportos alkat nagyon, de mondta, hogy tökéletes, egészséges alakja van.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések