Best Memories

Ez a nap!
Kezdődött ott, hogy 3 óránk volt csak megtartva, mert ment az egész 8. évfolyam pályaválasztási-kiállításra.
Nahát bementünk, rögtön elkezdtem nézelődni, hátha meglátom Petrát, vagy Ivettet. De nem voltak ott:(
Utána kb. a 2 órából 1,5-öt kinnt töltöttünk, lovagoltunk , és röhögtünk..
Azvolt, hogy 2 csikós volt.. nem lehettek 20nál többek.
Szandi és Regi (mind2ten kutyások, Szandi n.j-os, Regi - őmeg a tacsis ♥) (ja, és mind2ten nagylófanok) odamentek hogy lovagolhatnak-e.. Regi lovagolt először, Szandi addig kancsikázott (tudám! ) és annyira tudotzt, hogy tönkretette. xD aaa. olyanviccesvolt xD
utána jött, hogy 1 kör lovaglás, 1 puszi a csikósnak.. na azt benézte. xD Szandinak folyton mondta, hogy kérem a puszikat..
odamegyekl én: mehetek egy körre a LOVON? - jól kiemeltem
- miért én nemvagyokjó?
- nem
-na, pedig van kápám. -Szandi felnyerít.. én nemértem.. ugyanis nemvagyok én LÓSZAKÉRTŐ xD (később elmondta.. xD
aztán Regi: -nincs is keményszája.
- de nekem van valamim ami kemény
- azt látom - Regina úgyértette, hogy: de nekem az van xD
ilyen dolgok voltakmég azért... szóval, jóperverz volt. de ennyit rég nem nevettem.
hazaértünk, bemegyek a szobámba.. ott egy ajándék.. kibontom... nagybetűvel: a Csodálatos kutyadoki... kb. felvisítottam.
aztán jött Niki, akivel vagy 2 éve nem voltam kutyátsétáltatni, Neki is goldija van, ha úgy vesszük Grid anyósa a kutyusa xD
namost... régen kb. minden délután együttvoltunk.. szóval amint kiértünk erdőbe rögtön elkezdtünk nosztílgiázni, és szakadtunk a röhögétől. na, ennyit tényleg nagyon-nagyon rég nevettem. Ingrid meg Gina elvoltak, szaglásztak, futkároztak. volt olyan amikor Gina kiterült... ez legfőképpen akkor volt amikor megálltunk egy kicsit (ezt a kép is ábrázolja).. elég jó kondiban van az öreglány. utána kimentünk Parkuknba.. aaa. tényleg rég nevettem ennyit... volt amikor kicsit másabb témákról beszélgettünk, de végül mindig oda jutottunk el, hogy milyen hülyék is voltunk :Dja, és a legviccesebb... láttunk rókát.. elkezdem Gridnek: Ingriiid: nyúúl. kapdeeel. majd: Gridd azajóéletbe gyereideeegyeremááár. megfogom, ráapórázt.. és megyünk a róka feléé.. fúúú o.O

ittmeg felfedeztünk egy újmezőt:
mi vagyunk a baloldaliak xD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések