Videó

a képet még régebben csináltam :)

mostanában, mint ahogy nem rég írtam, nagyon rápörögtem a kiállításokra, és mennék-mennék.
mellette sokat nézegetek kutyás képeket, és egyre jobban bejön az afgán agár...
itt egy videó álmaim afgánjával:



annyira jó lenne egy afgánnal sportolni.. itt most nem coursingre gondolok...
milyen jó lenne megmutatni az embereknek hogy nem buták az agarak - ugyanis sokan ezt mondják-
azt is birom amikor elkezdenek panaszkodni,hogy hát milyen jó nekem ilyen okos kutyával, merthogy nekik túl öreg már a kutyájuk.. és amikor kiderül hogy 3 éves és erre azt válaszolom hogy: az én kutyám 4 éves volt amikor elkezdtem tanítani az a válasz csak hogy: háát, de a goldeneket könnyebb is tanítani...
lehet, viszont ha nagyon akarják sikerül.. csak akarni kell...

visszatérve az előző bejegyzéshez, többet kell majd mozgatnom Ingridet, és több szabályt lefektetni, ugyanis rossz sorrendet alkalmazok... az én sorrendem: szeretet-mozgás-fegyelem. és ez lenne a helyes: mozgás-fegyelem-szeretet.
rájöttem, hogy én nem vagyok falkavezér számára... néha követő, néha meg egyenrangúnak gondol... mégpedig az udvarban van az egyenrangúság....
mondjuk mostanában jobb a helyzet, mert udvarban követő, utcán egyenrangú/falkavezér...
ezért kitaláltam, hogy mögöttem kell jönnie. ez sikerül is, jobban figyel, és nyugottabb is.

most nagyon karácsonyi hangulatom lett a karácsonyi zenétől...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések