Sünkaland

Egyik este megyek ki Ingridhez.. Valamit nagyon ugatott.. odahívtam magamhoz, leszidtam... de visszamegy.. hát valami hatalmas kutyaszart ugat.... de mire odaértem, megláttam, hogy egy süni az, akit a drágám halálra rémített. és a kapunkba maradt... Kutyim meg ahogy közeledek egyre jobban őrjöng.. kimegyek egy lapáttal. gondoltam örökre elnémítom.. - najó, csak viccvolt : D igazából átakartam vinni a szomszédba, az üres telekre, hogy ott majd nyugodtabb, stresszmentesebb életet élhet : D
de alig bírtam felemelni lapáttal, féltem, hogy fáj neki.. úgyhogy szépen lassan falemelgettem, valahogy a lapátra tetem, aztán átvittem. : D egyépként jó nagy volt, kb. akkora mint Ingrid feje : D

Ingrid betüzelt, szóval jobb is, hogy nem neveztem be dd (dog dancing) versenyre :D

a versenyzőknek meg nagy kalappal !!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések