Idióta, hülye, seggfej....

Hát... ez mind magamról... legszívesebben falbaverném a fejem.. komolyan....
szarul adtam fel a nevezési díjat.... hurráááááá..... tehát: dd verseny lefújva..... - billentyűzetbeveriafejét- nem is írok erről többet, mert már így is felidegeltem magam... jeee... :S:S


na más:

hazaértem mamáméktól, 1 óra kutyázás.... most kicsit változtattam a tanulás menetén. beszereztem egy új zsinóros labdát, amit csak "munka" közben kap meg... gyorsabban megy, és totál bepörög :D nagyon szuper a csajszi :D
nem is írok többet, mert már bőgés határán vagyok.....
:S

Megjegyzések

Anna üzenete…
:'(
Félreértés neessék, nem akarlak felidegesiteni vagy megsiratni ( érd. lenne), de mitörtént a nevezéssel?? :(
Sajnálom, viszont biztosan ügyesen teljest a csajszi:D Nincsen róla videó ( dd) avgy majd készül? *.*
Nagy Orsi üzenete…
valamit rosszul írtam rá, meg lehagytam valamit :S

videót meg majd csinálunk :)

Népszerű bejegyzések