Videos

Hát, gondoltam megörvendeztetlek Titeket pár videóval :D
Mostanában nagyon rápörögtünk a denszingelésre, imádom ahogy prörög, és figyel.. bár nem eléggé pontos, dehát, azon lehet javítani  : )

Egy Tappancs Fesztiválos (dd-nk nincs benne, viszont mi vagyunk az egyedüli goldisok, szóval megismertek azthiszem)
 http://portal.ebugatta.hu/?q=node/657

Ezután jöjjön egy kis Kecskemét CAC junior handling... eddig túlságosan szégyeltem feltenni netre, ígyis kivágtam egy részt :/




Séta Nikiékkel... gondoltam csinálok pár összevágást : ) na, ilyenek a sétáink unalmas részai :D



és egy mai dd gyakorlás:





előbb kiszaladok vmi visítozásra... osztály társam a spánieljét sétáltatja, szomszéd buldogok meg rajta... engem soha nem támadtak meg, pedig itt lakunk.. Gridet sem..sétáltunk el mellettük, úgy hogy kinnt voltak.... minden azon múlik beszarok tőlük vagy nem.. . gondolom amint meglátták a buldogokat elkezdett parázni a kutyák meg ráugrottak a apánira..
ám itt egy ismerősöm, és ő vad idegen itt úgymond, kutyák nem ismerik, ésszerinte tök cukik, meg lefeküdtek a lába elé, olyan szelídek... engem sose bántanak, simán bemehetek hozzájuk, inkább felborítanak annyira akarnak simit .. :) és soha nem bántottak kóbor kutyát, csak megszaglásszák aztán csá...


itt a fiatalabbik bulldog, Cunami.. :)


na, mára ennyi :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések