Halloween...

Egyik kedvenc "ünnepünk" a Haloween... legalábbis, Ingrid azthiszem ezt az ünnepet kedveli legjobban.. ilyenkor kap sütőtököt a Csajóca, és hát a sütőtökért bármit :)

kicsit denszeltünk ma, ugyanis összesen fél órát aludtam éjjel, barátnőim itt voltak, de egyikőjükért jöttek 7-re, mi meg a régi időszámítás szerint ébredtünk 7 kor (azaz 6kor) és jó ha fél 6 kor elaludtunk, tehát a fél óra azért remélhetőleg megvolt :)
korán elmentek a csajok, szóval összerámoltam a házat, és mentem ki ebhez ♥ sok-sok kép született, a videóban sokat beletettem.

ami kinnt van az a kedvencem.. olyan édes:)

sokat denszelünk mostanság.
pénteken sétálni voltam Nikivel & Ginával, és jött Niki barátnője Petra is. nagyon jól éreztük magunkat... :)

és a videóó halloweenről:











most megyek, megyünk anyáékkal az erdőben, hála a jó időnek...
holnap halottak napja...

♥Ginu♥Aramisz♥Elza♥Amy♥Folti♥ nyugodjatok békében :((

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések