Sötét séta

Az haggyán, hogy halloween van, de még fossak is a sétánál, mert túl sokáig mentünk az erdőben, szóval hazafelé vak sötétben jöttünk.. én mint csoportvezető legelől, Ingrid mögöttem, anyáék meg még mögöttünk bukdácsoltak... Szívbaj kerülgetett amikor egy róka üldőzőbe vett minet...
de aztán nem jött tovább... sötétbe már nem mertem Gridet elengedni.. amilyen félős vagyok :S
még így is, hogy éreztem a póráz másik végén hogy baktat uténam, még így is féltem...

Anya megkérdezte hogy sétálltassa Ingridet. Elmagyaráztam Neki, szóval csajom mostantól néha anyával is fog sétálni... nem is baj, amikor apánál vagyok, úgyis túlteng az energiája :) anyára meg ráfér egy kis relax... :) meg ajánlottam neki a csodálatos kutyadoki könyvet, és el fogja olvasni :)

kapcsolgatok a TV-ben, és mi megy? persze hogy a Lassie.. kicsi Gina, annyira hiányzol :((

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések