Buzgómócsing kiscserkész

Ez a szép kifejezés barátnőm szájából hangzott el valamelyik nap. És hát Ingridre ma igazán igaz volt ez. Szegeden voltunk egész nap, nem rég értünk haza.
Kitaláltam, hogy agilityzek Ingriddel. Legutoljára Diáéknál volt pályán a csaj.  Mármint ha a mi tákolmányunkat annak lehetne nevezni.

Kipakoltam akskikat, kitaláltam mit hogy. Ingrid már magától össze-vissza ugrált, de szépen rászóltam.

Olyan ügyes volt végig! Figyelt, pörgött, szlalomozott rendesen. Imádom a drágát. Néha amikor éépen átgondoltam a pályát, és ő meg megint buzgóskodott, és annyira imádom ilyenkor. Menne, már csattog a fogával, hogy naa hadmenjeeek, utána dícsérjmeg.

Délelőtt a Holt-Marosnál jártam fotózgatni. Nagyon kellemes volt, azt leszámítva, hogy tele van kutyaszarral... Nagyon undi amikor belelépsz, plusz az alap kultúra része lenne összeszedni..  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések