Diszkrimináció...

Reggel nulladik óra, úszás... utána angolból megírtuk a 423 szóból álló dogát (141 ige, annak a 3 alakja.. fincsi) és a francia TZ-t. Hurrá. Kis nyugi. : )
Első szünetben amikor a suliban voltam megláttam hogy az aulában van egy kutya. Nem is tudom, miért volt bent... (mármint ugye állatok világnapja, de mégis...) De nemér! Én miért nem hozhatom be Ingridet? A válasz, mert túl nagy... Mert a nagy kutyáktól jobban félnek..  Na mindegy, nem vitázok ezen... Egyszer úgyis beviszem Ingridet valahogy : )

Ma "megünnepeltem" Ingriddel, hogy megírtam azt a két dogát :) Elmentünk be a városba, utána Lukácsig, onnan haza. Erdőbe nem megyünk most egy darabig, majd ha kicsit kevesebb traktor lesz.

Megyünk Petőfi túrára. Már 3 éve el akarok jutni Ingriddel természetesen. Ez egy 20 km-es teljesítménytúra. Lemozgatom picit a csajszit. 2 hét múlva lesz,  pont gólyabál után, amikor jó ha éjfélre hazaesek. No, de majd hullán lesétálom...
Vasárnap pedig bemutató! : ) már várom nagyon! : ) Biztos ügyi lesz a lányom. : )

Jaj! Majd' kiment a fejemből! Ingrid fb oldalán fentvan egy nagyoon culi videó! : ) Réka almából kikerült kutyus éppen nézi a rólunk készült videót :)

Éppen megírtam a bejegyzést, amikor rám írt Regi, hogy menjünk el sétálni erdőbe.Gyors felöltöztem, és Ingridre is felraktam a retripórázt. Jót sétáltunk, Grid el volt engedve, bár a gyere ide most valahogy mintha nem jutott volna el az agyacskáig. (Traktorok este már nincsenek hála istennek...) No, majd csiszolunk rajta, rég rohangászhatott ennyit az erdőben.
Viszont amikor ráförmedtem (úgy, hogy Regi is nagyot nézett) rögtön bestoppolt, és besorolt mögém. Sötétben értünk haza. Hiába vittem gépet, ugyanis eléggé kevés volt a fény.. No, majd egy másik nap összehozunk egy nagy sétát. : )
nem a legjobb...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések