World Dog Show


Ma suli után egyből mentem Ákoshoz kutyázni. Először Falit szedtem ki, (illetve azt hittem Őt, aztán Ákos felvilágosított, hogy a picit sötétebb az én "emberem") Elvittem egy körre. Futottam vele (van ám tempója a kissrácnak) Beállítgattam, több kevesebb sikerrel. Azért szerintem egész jól alakul. (Bár, most hogy nézegetek kenneleket szerintem szuper a drága, és picit még van mit korrigálnom, de jó lesz ez!!)

Nia volt a következő. Húha! Ő viszont fantasztikusan beállt, és futott is. Vele szerintem free-ben fogunk nyomulni, nagyon jól áll a kiscsajnak, és tud figyelni. Vele rengeteg kép készült, alig várom őket.
Rengeteget gyakoroltam Vele, a térdem is szétment, de megérte!!

Ragacs volt a következő áldozatom, és kicsit félénkebb volt mint a múltkor. Biztos megzavarta, hogy Ákos ott fotózta. Sebaj, van még időnk. Szerintem még 1-2 alkalom, és szuper lesz!
Utána kicsit felvettem, mert nem akart jönni. Összerágta a hajamat, így úgy néztem ki mint egy indián aki jó pár hete nem fésülködött, és a sálam is csucsogott. : )

És hát van egy hatalmas hírem! Jó, Nektek lehet, hogy nem az, de nekem egy álmom fog valóra válni... Persze, már ezzel, hogy felvezetek egy álom teljesül be, de most úgy néz ki egy dolgot kipipálhatok amit valaha is el akartam érni... Amolyan elérhetetlen dolog volt, amit azt hittem majd 10 év múlva jó ha meg tudok valósítani...
Méghozzá az, hogy 2012 májusában megyek a VILÁGKIÁLLÍTÁSRA!!!!! Eddig azt beszéltük, hogy Ragacsot, Lolát, és még egy minibullt.

El sem hiszem... ezt az egészet... Már az, hogy kutyázhatok... Mármint, oké, ittvan Ingrid. De Őt sem lehet végletekig leterhelni, és nekem vannak rajta kiélhetetlen vágyaim : D Itt a handlerkedésre gondolok. Jó, elhülyéskedek vele, de nem az igazi.

Kiállítás szezonra szépen összerakom a csapatot remélem, és minden tökéletesen fog menni.
Minden annyira hihetetlen. És hihetetlen szerencsém van Ákosékkal... Tényleg hihetetlen... : ) Majd képeket hozom, amint megkapom ;)

Jaj! És nagyonnagyon köszönöm a több mint 18000 látogatót!!!

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
hajrá, hajrá !!! :D

Népszerű bejegyzések