Let's walk

Ma sikerült felkelnem, habár tegnap este... Na mindegy, ezt nem itt részletezem... Annyit, hogy megnyertük a gólyabált (is!! a tábort is, ezt is.. pedig a 6/esek szokták. :))
Elkészültünk, Ingridet be a kocsiba. Suli előtti parkolóban gyülekeztünk, én majd' megfagytam.
Tó felé mentünk, össze-vissza kanyarogtunk, talán vissza se találnék újra. Szép helyeken jártunk, az idő is jó volt.
Kiderült hogy ez nem Petőfi túra, hanem Világ gyalogló nap alkalmából megrendezett 12 km-es túra. Bócsa felé mentünk, de mint mondtam passzolom merrefelé.

Ingrid elején húzott picit, de egy negyed óra után már póráz nélkül ballagott mellettem / mögöttem. Szinte végig úgy jött, illetve egyszer kétszer ha úttest mellett mentünk vagy kutyás helyen a póráz rajta volt, de kitaláltam egy rárakási módszert amivel rajta van  a póráz, de mint nyakörv (képen látszik)

Szépen legyalogoltuk, bár az utolsó 10 percben nagyon rosszul lettem, de nem a fáradtságtól. Volt pár 8.-os aki kibírhatatlanul nyavajgott (és nem lányok..) meg még az elején figyelmeztettem egy gyereket, hogy fel fogom pofizni. Azt élvezte, hogy vinnyog, és ezzel idegesíti Ingridet. Először "szépen" kértem. Utána konkrétan kijelentettem, hogy : "Ha mégegyszer ezt csinálod pofánváglak". Beszívta a kiscsávó, mert anya ott volt mellettem, és nem fogtam volna vissza magam, simán felpofozom, attól nem kellett volna félnem, hogy utána pattog. Amúgy is, velem ne szórakozzanak pisisek : )

Átértünk Bócsára. Leültünk, de Ingrid amint vízhez jutott felpörgött, és mindenki hulla volt, de ő csóvált, pörgött, és kunyizott a kajából. Hülyéskedtem vele egy sort, és még fotómodellt is állt. Nem tudom mire kellett a kép, meg az eredményei, de szívesen pózoltunk egyet.
Hazafelé buszra is felmehettünk, Ingrid nagyon élvezte az utazást.

Ingrid tökéletes nekem. Nem dolgozik pontosan, de lelkes. Imád engem, és én is őt. Elválaszthatatlanok vagyok. Jó, nem fajtatiszta, nincsenek (jó) szögei, és fejecskéje sem gyönyörű, típusos fej. Viszont szerintem összességében szép, okos, jó mozgású kiscsaj, és szerintem okos is, barátságos, kedves, akit mindenki szeret. És nekem így tökéletes. Sosem lesz nála jobb kutyám ♥

Ja! És benne vagyunk a Vadkerti újságban : ) Majd bescannelem. : )
Elvileg, meg gyakorlatilag is remélem megyek holnap délután Ákoshoz ebezni. :)
Bocsi hogy ilyen ritkán írok, de nincs nagyon miről, és ha van is nincs rá erőm, energiám...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések