Kiskőrös, Dog-Dancing bemutató

Ma Kiskőrösön bemutatóztunk. Igazából, nagyon nem tudok mit hozzáfűzni.
Odaértünk, lejelentkeztünk, odaadtuk a CD-t. 2 körül jöttünk mi, egy csomó gyerek. Szépen elkezdtük, Ingrid kicsit szeleburdi volt, egyszer odament a gyerekekhez. Nem haragudtam rá, nem lelépni akart, csak haverkodni.

Volt pár beszólás amin mosolyogtam, még ott dd közben. Egyrész Ingrid kuvasz lett. A másik kicsit más tészta. Kifigyelték a virslit, és egy kissrác megszólalt: jaaa, hogy ott a virsli?! Így jó hogy csinálja.  Jót mosolyogtam rajta...

A második előadásnál befuccsolt a hangfal picit, és leállt a zene. Vártunk picit amíg megszerelték... Nagyon örültem, de hát c'est la vie  


Még vártunk picit, én addig úgy gondoltam, hogy hasznosítom az időt. Ingriddel engedelmeseztünk. Inger-gazdag környezet megvolt. (Igaz, hogy virsli volt a kezemben, ) Ingrid gyönyörűen figyelt, ült-feküdt első szóra. Olyan kis ügyes!

Kicsit dinka, kicsit szőke, kicsit hebehurgya... nem is tudom kire hasonlít.. :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések