Far away from me


Már tegnap kitaláltam Griddel a ma távmunkázni fogunk.
Megnéztem pár vidit amiből ötletet merítettem, hogy mit-hogyan.
Csajszi gyorsan ráérzett, és a végére, nem hogy 15-20 m-ről ültetni-fektetni, állítani tudom, de még integetni, hajolni, forogni-pörögni is tud. Olyan kis ügyes volt, úgy figyelt rám!

Annyira imádom amikor így figyel rám. Pont menni akartam be, de úgy voltam vele, odaadom a maradék jutit neki... Csak kíváncsiság kedvéért mondtam neki, hogy szégyeld magad! Kisszívem rögtön csinálta ahogy kellett. Pedig eddig sosem ment neki. Talán jót tett neki ez a pár hónap pihenő? Mostanában mintha kicserélték volna!
És simán rááll a lábamra, és úgy tudunk sétálni.

Tegnap slalomra gyúrtunk rá. Olyan nincs, hogy az nem megy. Nem szeretnék sokat időzni ezzel ha kijutunk edzésre. Jó, persze akkor is kell majd gyakorolni, de legalább nem az elejétől....
Kimentem frisbeezni a csajszival. Egész ügyes. Jó, nem mindig kapja el, de nagy százalékban igen... Belekezdtünk a freestylba. Úgy érzem egész tűrhető alapjai vannak. Még nem sok mindenbe kezdtünk bele, dobbantani még nem dobbantunk, arra ráérünk még.

Papám ittvan, és tegnap előásott egy kis tököt... Ingridkém úgy gondolta elcsempészi, és az ínséges időkben majd előhalássza...
benne vagyunk az újságban! :)

Angolon volt egy mondat amiben egy Mollyról volt szó... nem győztem pislogni...
Holnap megyek kutyázni Ákosékhoz, vasérnap meg Rékával megyek és Lettivel. Bellus betüzelt, ő marad otthon. : (
Most francia számokat hallgatok... nemtudom hogy fog menni belőle a keddi doga, amikor szart sem tudok... na mindegy...

Zsuzsi! Gratulálunk a csöppökhöz! A Pearl Of Hunters kennelben megszülettek a bébik! 1 kislány, és 6 fiú! Remélem majd ellátogathatok megnézni a piciket! :)

Flaconak pedig jobbulást... Nem jó napok járnak a kutyásokra mostanság... :(

Még egy hét eleji vidi:



az a szép nyár....:")

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések