Tired

Elfáradtam, de nagyon. 3/4 háromkor ért be a buszom, utána hazabattyogtam, hívtam Ákost, és indultam hozzájuk. Negyed 4-kor már ott voltam náluk, és indultunk Falival sétálni. 
Összeakadtam két barátnőmmel, és az egyiket elindultunk hazakísérni.

Pár méter után elkérte Falit, hogy hadd vihesse ő. Meglepődtem, nem kicsit. Ő abszolút  nem kutyás, Ingridet is megsimizi max. Az, hogy egy idegen kutyához hozzányúljon. De most sétáltatta, és meg kell hogy mondjam, illettek is egymáshoz. A végén még meg is simizte Falstaffot, aki iszonyú ügyesen viselkedett. A kissrác tuti kifáradt, jó pár km-t lesétáltunk. Kicsit gyakoroltunk, szerintem lassan készen áll a fiúka szerintem a kiállításokra. Ahogy Ákos mondta: Erre született!

Nia jött sorra szokásosan, vele a piactérre mentem, és egy csomót gyakoroltunk. Vele az a probléma, hogy nagyon pörög, és ezért kilép, meg ilyenek. Viszont "futni" szépen fut. Annyira szép mozgása van szerintem. Legközelebb viszek klikkert, és gyakoroljuk a free-t. Vele azért kell még egy picit gyakorolni, hogy 100%-os legyen. Én nem arra megyek, hogy éppen jó legyen, hanem az, hogy beálljanak szépen, és kibírják azt a pár percet.
Utána Ragacs jött akivel szintén gyakoroltunk, még futni is sikerült picit. Nemrossz, nem rossz! Beállításnál még mindig nagy kedvencem. Annyira ügyes!

Lola volt az utolsó, akivel még csak ismerkedünk, meg beállítgatom ( ha egyszer beállítom úgy marad 10-20 percig... úgy fél, hogy meg sem mozdul!) és szokunk egymáshoz.
Utána kicsit játszottam Niával és Falival. Eszméletlenül édesek! Nagyon imádom Őket.

Hazajöttem, elmentem kutyakajáért, és igaz, hogy sötét volt, és hulla voltam, Ingridre póráz, és irány megkerülni a háztömböt. Közben kicsit elmélkedtem. Nem is olyan rossz sötétben sétálni, bár nem mertem messzire elmenni. Jó volt ez a rövid, 12 perces séta...
Borzasztóan el vagyok havazva. Be van ígérve 3 portfólió fotózás, 2 lovarda fotózás, egy barátnőmnek kutyaséta, plusz jó lenne minden héten eljutni Ákoshoz, hogy haladjunk a kutyusokkal, Rékával, Ivettel is kéne néha-néha összejönni, és bandázni... Edinához is el kéne egyszer menni gyakorolni, Mártihoz is elszeretnék menni kutyázni, illetve ha lehet Zsuzsiékhoz is babázni.

Itt van az ősziszünet, ahol letudhatnám a fotózásokat, de nem, nem leszünk itthon. Frankó. Persze, ezek nem olyan dolgok amiket unnék, vagy nem szeretnék. Imádom csinálni mindegyiket, de... annyira sok felhalmozódott, hogy jó ha nyáron végére érek...
Az tuti, hogy nem nagyon fogok több kutyát bevállalni... Nincs rá erőm, kapacitásom, időm... Talán jövőre, ha már rutinosabb leszek... Az a másik, hogy Gridre is kell hagynom időt, sokkal többet.

Jh-ról is gondolkoztam. Ha Edinás kiállításra megyek nevezek, amúgy nem. Az Ő kutyáival igazán jól tudok dolgozni, jól mutatnak handlerben. És az is fontos... Amúgy nem fogok. Wyatt gyönyörű, csodás kutya, de szerintem nem igazán élvezi amikor mondjuk T-t kell csinálnia. Rascallék inkább.

Jelenleg hulla vagyok, plusz a lábam sem a régi, tegnap éjjel begörcsölt, nem tudtam ráállni, és még most is gyorsabb tempónál érzem, hogy van...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések