Erdő mellett estvéledtem

Ma Regivel és a zebekkel elmentünk sétálni egyet. Elmentünk AZ Erdőbe, ahol már nagyon rég jártam. 5 körül indultunk, és 7-re értünk haza. Nem rossz séta volt. Vittem Piroskát, előtte persze feltöltöttem, hogy kibírja. Elmentem Regiék elé, már nem bírtam magammal.

Ingrid egész végig póráz nélkül jött, volt egy-két szófogatlanság, de ő így tökéletes. Kicsit zazzant, de...
Gyönyörű időnk volt, sehol egy lélek (najó, egyszer láttunk egy piros overálos fazont...) láttunk pár őzikét, fácánt. A fények is jók voltak...

Suzy is nagyon pörgött ma. Ide-oda rohangált, pedig általában Regi seggében van. Most futkározott, kis gyíkokat kergetett. 
Nagyon imádok velük sétálni. Olyan jó, vicces, jókat szoktunk beszélgetni. : ) ♥




Elég sok madárka szokott hozzánk, Ingrid már rájuk sem néz... Ma viszont egy elég fura szerzet tett látogatást:

összes kép a facebookos oldalakon :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések