Az új falkatag

A hétfő este a családunk számára igen fontos volt. Bővült a falkánk méghozzá Drazsival. Miután UFOról hazaértünk Ákos felajánlotta, hogy lakhat nálunk a pici. Anya egy hétig gondolkozott, és végül igent mondott azzal a feltétellel, hogyha rosszul tanulok vissza kell vinni.
Így tegnap elbattyogtam Ákosékhoz, kicsit gyakoroltam Mandyvel meg Ragaccsal. Mandyvel haladunk, nincs szándékában minden kerítésen ugató kutyát megagyalni. 
Ragi meg ügyi... kezd összerakódni.
Ákos hazahozott minket egy nagy zsák táppal.


Első éjszakánk érdekes volt, folyton bejött a kiskerbe, és az ajtót kaparta. Végül bezártam Őket a kennelbe. Reggel észrevettem valamit.... Drazsi Ingridet ha ő velem van szépen megcsipkedi. 
Ez délután-estére elég rendesmódon elfajult... Ingrid már nem jön a közelembe, max úgy, hogy Drazsit messziről kikerüli. Javult is a helyzet, mert már nem féltékenykedik minden mozdulatra a kicsi. Viszont Gridnek egyre kevésbé tetszik, egyszer utánakapott. Minden alkalommal ledominálom a kicsit, de ha Grid is hibás őt is. Kaját kézből kapják, egymás mellett. 
Drazsinak meg kell tanulnia, hogy van egy személyes terem, amibe nem kell mindig belejönnie. Nem kell mindig a sarkamban lennie... Alfává akarna válni? Lehet... Ez azért Gridnek is jót tesz, talán könnyebb lesz bétát csinálnom belőle. Drazsi meg kicsi még, vele sem lesz annyira nehéz. Plusz most örül, hogy ő sokkal jobban a középpontban lehet, mert nincs sok kutya. Azt hiszi az övé vagyok, ezért Ingridet szeretné minél távolabb tudni...
Egyébként meg jól megvannak. Együtt alszanak, meg nyomoznak a kertben. Semmi balhé, csak ha én ott vagyok, és Ingrid túl közel jön Drazsi szerint. 
No, holnap megmutizom Ivettnek, aztán irány a kutyaovi pár alkalommal. 

Délután egyébként elmentem 3 m csirkehálóért.. Kaptam 1,8 m-ert és sikerült megcsinálnom vele a kis fakerítést úgy, hogy ne tudjon előrejönni Drazsi... Ott a nagy udvar, miért kell abba a picibe átszökni... Persze, ott látott utoljára...
Míg csináltam a csirkehálózást szinte láttam magam előtt a filmjelenetet amikor Ingrid kiröhögi Drazsit amiért nem tud többet előreszökni... 


Volta délután Rékinél. Kutyák szépek, fogytak kicsit, meg kezdenek összerakódni... Talán arra a pár őszi kiállításra szuperül fognak kinézni. Bellának valami irdatlan sok szőre van... Még pár minusz kg. és szuperül fog kinézni. Damonnek meg kell kicsi szőr.
Először Damonnal sétáltunk, elmentünk a büfékhez, ott lasztiztunk. Ügyes nagyon a fiú! Meg futást és beállítást gyakoroltuk. Utána lementünk fürdeni a horgászokhoz. Ő fürdött, én meg kaptam a vizet miután megrázta magát. Próbáltunk csendesek lenni, meg csak egy 5 percig voltunk ott. 

harci zebek... nem vészes itt a dolog, csak azért na. csírájában fojtsuk el az egészet

Bellával a parkolóba mentünk, lasztiztunk, gyakoroltunk. Imádom a mozgását. Beállást gyakoroljuk, hogy ne lógassa a fejét. Haladunk. 
Irtó jól néz most ki. Boldog, és magabiztos. Gyönyörű szerintem, olyan mint egy kis királykisasszony! Imádom! :)
Azt hiszem, ma se az én falkámat, se Rékiét nem kell altatni, bár szegény LEttike kimaradt a buliból, mert már sötétedett mire Bellával végeztünk. 


Isten hozott a falkában Drazsi! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések