Szárnyas problémák

Szerdán elmentem délután Vitabullozni egyet. Mivel reggel voltunk szokásosan sétálni, így Ingrid jó fáradt volt már mire beértünk Ákosékhoz. Felvettük a kis Drazsit, és mentünk a piactérre, ahol már megbeszéltünk egy talit Ivettékkel. Drazsi végre végig sétált, nem kellett nyaggatni egyszer sem. Ügyi volt.
Gyakoroltam mind a két kutyával kicsit, ügyik voltak így is, hogy ott volt Ivett is, meg Jamie. Ivett elkezdte tanítani Drazsinak a feksziket.... Én nem voltam elég türelmes úgy tűnik...
Visszavittük Drazsit, és elvittek egy kicsit nagyobb körre Ragacsot aki végig terrorizálta a kutyáinkat. Hát nem egyszerű sétálni vele. Utána csináltunk képet Csipiről is. Már egész ügyesen be tud állni :)



Anditól kaptunk egy kacsaszárnyat tréningre. Hazahoztam, anya meg közölte, hogy fagyóba be nem tehetem... Nos akkor mit csináljak?! Éjszakára a garázsban maradt, de semmit nem tudtam kiagyalni.
Este kicsit kipróbáltam Ingriddel. Hozta ő vissza, de ráharapott, rágcsálta közben, meg szét akarta szedni....
Másnap reggel elmentünk szokásos sétánkra, ahová vittem magammal. Ingrid a 3 eltűnés helyett csak 1x maradt le picit. Tréningeztünk kicsit. Már most kicsit jobbnak láttam, bár még volt egy két széttépős mozdulata.
Lehet sikerül leszoktatnom, de azért írtam egy e-mailt Király Olivérnek, ha valaki hát Ő biztos tud segíteni.
Séta közben jött az ihlet, amit itthon meg is valósítottam. Letépkedtem a tollakat, és azokat összekötöztem, így van egy kis állatszaga, toll, ezáltal még mindig szét akarja néha kapni Gridi, de nem kell fagyasztani. Kompromisszum.
Most bújom a retriever kiképzős oldalakat. Dummyval is, és kacsával is szeretnék vele dolgozni. Felváltva, séták közben pár perceket. De nem minden nap, nem akarom hogy megunja. Egyik nap dummy, egyik nap kacsa... :)

tudom, rossz kézzel irányítottam...

köszönjük a képeket Ivettnek :)



Ma focipályázni mentünk, hogy tudjak gyakorolni Griddel versenyre. Vittem telón zenét, meg kelléket. Ingrid nagyon gázosan viselkedett, de amikor elkezdtünk dd-zni ügyes volt. Rájöttem, hogy nem szabad hagyni egy másodperc időt sem neki, hogy ne gondolkozzon, mert akkor lóg meg.
Nagyon bepörgött, videót visszanézve egész ügyes volt. Még van mit finomítani, de szerintem kezd összeállni. Nem stresszelek, majd odafelé úton max. Ott sem fogok remélem, esélytelenek nyugalma szállt meg amikor megkaptam a startlistát. Másodikak leszünk. :)

Startlista
1.Osztály / Class 1
1. Fábián Gabriella és Grace
2. Nagy Orsolya és Ingrid
3. Pócsi Viktória és Fido
4. Balogh Szilvia és Argos
5. Márta Tajti-Szalay és Borcsa
6. Zsuzsanna Burianova és Keilly
7. Sándor Orsolya és Josephine
8. Tóth Nikolett és Arcus
9. Kerényi Kata és Duncan
10. Szabó Viktória és Dorka
11. Balanyi Erika és Korall
12. Petra Barborova és Baxy
13. Buha Orsolya és Nomád
14. Daróczi Orsolya és Wip




Ő pedig Vitabull Turbo :)
Velünk marad, és remélhetőleg szuper kiállítási kutyus lesz :)

Megjegyzések

Roxi üzenete…
Ne aggódj,nem lesz időd stresszelni,mert hozzád vágom Kexet :P

Népszerű bejegyzések