Pánik

Tegnap délután elmentünk erdőbe sétálni egyet. Ismét változóan viselkedett. Legtöbbször a közelemben marad, első szóra fordult felém. Miután behívtam csináltunk 1-2 jelölést. Élvezte nagyon. Rövid fűben csináltuk, 10-20 m-re vittem el tőle. Ügyi volt. Még egyszer-kétszer szét akarja kapni, de már lényegesen kevesebbszer, és ha rászólok hozza... Viszont elkezdett belassulni. Nagyon gyorsan fut odafelé, de vissza már kevésbé. De ez mindennél így van... Pedig kap jutit érte mindig... Na majd erre a témára is ráfekszünk.
A végén persze a szokásos helyen eltűnt egy 10 percre...

Este kimentem kaját adni neki amikor megláttam, hogy durván sántít, nem tud ráállni a bal hátsó lábára. Na jött a para, megnéztem mi lehet, de semmi.. Furán nem érzékelt vele semmit.. na szuper... A kedve jó volt, de azért mégis paráztam.
Másnap reggel mentünk ki Adélékhoz a tóra, reggel semmi baja nem volt, bicózás után sem sántult le... Ingridnek kutya baja volt, szerintem elzsibbadt neki...
Szépen sikerült kiérnünk, megfürdettük a kutyikat, majd sétáltunk egyet. Jó volt ismét nagyon :)









Sokat gyakorolok Ingriddel, munka közben pedig újra-és újra átgondolom a lépéseket, és a zenénket is sokat hallgatom. Nem reménykedek, de nem szeretnék úgy hazajönni, hogy nem adtam bele mindent.

Reggeli séták egész jók, mostanság csak 2 eltűnés van.. haladás :)
Ma voltam egy órára Ákoséknál, mert itt vannak Ottóbácsiék, az amerikai rokonaink :) Drazsival gyakoroltam, brutál jó volt, nagyon pörgött.
Eldöntöttem, hogy Ragiból tökéletesen felvezethető kutyát nevelek. Ma a futást gyakoroltuk, és maximálisan meg vagyok vele elégedve. A beállítás is szépen megy. Kis dinka, de azért szeretem ♥
Voltam bent Törpinél, kaptam ajit megint tőle.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések