Agility edzés

Éééééés. megjöttünk életünk első edzéséről.
Odataláltunk. Ahogy Petra modta én is felkiáltottam: Ez aaaaz! :)
Kiszálltunk, Ingrid tele energiával. Elengedtem, rengeteget rohangállt.
Kihordtuk az aksikat. Mondja Erika hogy ugorjuk párat. Hát persze hogy Ingridnek ennyi kellett... :/ rögötn meglépett. El mentünk sétálni kicsit hogy lefárasszam.
Visszaértünk, kúszóztunk. nagy félelmem volt hogy nem fogja szeretni, de ismét kellemesen csalódtam. IMÁDJA! Olyan cuki ahogy végig kocog benne :) Utána jött karika, ezt tudja, úgyhogy jól ment neki. Erika kirakott 2 pallólécet és azon gyakoroltuk a zónát. egyre jobban megy neki, itthon is fogjuk gyakorolni.
a végére már eléggé elfáradt a csajszi, úgyhogy hazajöttünk 11-kor.
Anyát elkapta hála istennek az agility láááz. szóval 3 hét mulva kb. megint megyünk. hamarabb nem tudunk, mert apánál leszek :(

Orsi és Wip videó (lassított):



Petra és Tapi videó (lassított )



éééés a mi gyér videónk:





Köszönöm ezt a felejthetetlen délelőttöt :)) remélem még sok ilyenben lessz részem :)
Kecskeméti agilitysek foreveer ♥

Megjegyzések

Petra, Tapi és Linda üzenete…
itt is köszi a vidit és a képeket ;)
örülök h eljötettek edzésre :D
Ivett üzenete…
Nagyon ügyik vagytok.Később majd megszokja Ingrid az edzést és akkor nem fog szaladgálni. ;)
Nagy Orsi üzenete…
Petra szívesen :)
Remélem is. Ma sétánál még egy nyúltól is el tudtam hívni, és szépen jött láb mellett utcán is :D csak kicsit változtatnom kellett magamon :D
nemsokára Kecskemét CAC!

Népszerű bejegyzések