Új aksik

Áááá. ma csajszimmal kimentünk erdőbe... és előtte adtam neki egy plüsskulcstartót (leszedtem a karikát) és olyan szépen figyelt és csinált minden... ha kelltett kerülgette a fákat. imádooom ♥
Meg itt a papám... és megint elkezdtem az aksit barkácsolni... és meglátott.... azhittem agyvérzést kap :D
kb. 10 centis szögekkel akartam dolgozni :D elmondta hogy kell egy fűrész egy balta, kisszögek - útleírást adott hol találom - meg még kituggyamit... ééééés. ♥
2 ugróaksi 1 óra alatt. jómi? és olyan szupereeek.
egy midi és egy maxi. midi ugrástechnika miatt van, direkt kisszögekkel csináltuk, ha már szépen ugrik 
utána még nézegettem hogy hogy lehetne új aksikat csinálni....
Gridus meg kifeküdt. :D

Megjegyzések

Ivett üzenete…
Nagyon jó lett az új stílusa a blognak !!!! ;)
Nagy Orsi üzenete…
kösz Ivett ♥

Népszerű bejegyzések