Disc Dog

Hááát jön még egy bejegyzés. Sík hülye voltam eddig hogy kell eldobni a frisbeet. De most vééégree megtanultam. Huuu ♥ Ingriddel gyakrolgattunk... Hááát, egész jól meg neki :D
Ma amikor kimentünk rétre kivittem az imádott apport tárgyát, meg a frizbit... Apportírozni nem akart... Le se szarta.. Kiköpdöste... De a frizbiért felugrott persze.. áá.... úúgy szerettem volna ha apportírozik, merthát retriever.... :(( meg így lemondhatok a WT-ről...  Most lehet dummy helyett frizbit veszek. Mert a mostani nem a legjobb, rosszul száll, nem lehet normálisan eldobni, nagyon hajlékony... :| Majd most beszerzek egy hyperflite korongot aztán saját magunk szórakozására elleszünk :) de én ahhoz túl béna vagyok hogy versenyre is mehessek.. akkor inkább dd az könnyebb... Meg Ingridnek se megy aaannyiiraa elképesztően jól :D De nagyon szereti a csajszi... Terljesen rápörög a korongra ahogy húzigálom előtte, meg cuppogok... már ott topog, csattogtatja a fogait... meg vonyít :D de nagyon furán szokott vonyítani... ilyen morgós-vonyítás. :D ha törelmetlen mindig ezt csinálja.. :D
Meg anya mondta hogy lehet lesz szüreti fesztivál -> kutyaszépségverseny. És az "idegtépő" és "szakszerű" bírálatok után mindig van egy holt tér... soha smemi nincs.. És tök nagy lenne ha dd-znénk Ingriddel. Ha meg idén nem lesz, akkor jövőre. Zolibácsi - dokink, minden kutyás rendezvényt Ő szervez, tagja a MEOE Kiskőrösi szervezetének. Mindent megtesz hogy Vadkert kutyás legyen.. nem sok sikerrel - tuti örülne neki, ha mondanám hogy fellépnék :D
Régen szervezett coursingokat, agarakkal. Voltak bemutatózni agilitysek -még az is lehet hogy a Kecskemétiek... de nincs rá kereslet, így "minek" törje magát.. :/
Na most dd trükkök után nézek.. Semmi ötletem nincs már. Nagyjából az fog maradni mint bemutatón. Csak még kéne hozzá pár trükk. :D tolatást azt gyakroljuk, sok tolatósat szeretnék berakni a kürbe. meg videókat is nézegetek, abból is ötleteket :D
Most 2. Herosz dd verseny videóit nézem.. :D vaan még mit tanulnunk :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések